Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Babywarenhuizen

• Auteur

Hallo allemaal,

Einde van deze maand wil ik graag naar een babywarenhuis om alle spulletjes die ik nog nodig heb (o.a. een kinderwagen, kortom best een grote uitgave in totaal) in één keer te kopen.
    Hebben jullie ervaringen met babywarenhuizen? Ik krijg zoveel folders en allemaal beweren ze de goedkoopste en meest servicegerichte winkel te zijn.
    Welke is nou echt voordelig? Welke heeft het grootste assortiment? Waar krijg je de beste service?

Ik hoop dat jullie mij (en ongetwijfeld vele andere a.s. moeders en vaders) kunnen helpen. 🙂

Groetjes,
    Marisa

#3106508 Quote

Hoi,

Ik zelf heb bijna alles bij de babydump gehaald.
    Vond dat ze volop keus hadden en het is niet duur (ligt ook aan je smaak, ze hebben verschillende prijsklasses).
    De service vond ik erg goed, werd netjes gebeld toen het er was en eventueel als je dat wilde kon het thuisgebracht worden.

Groetjes Linda (mama van Nigel 07-03-2006)

#3106509 Quote

Hoi,
    Ik hoor hele goede berichten van babypark Kesteren. (in kesteren dus) Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je woont. Mijn buren hebben er alles gekocht voor de tweeling en die zeggen dat ze erg goede service geven.
    Veel plezier met winkelen!
    lfs ing

#3106597 Quote

Beste Marisa,

Het hangt er vanaf waar je woont natuurlijk…..

Mijn ervaringen zijn:

Gardo Babysuperstore in Amersfoort (hier hebben wij kinderkamer gekocht, goede service en wat korting, maar niet echt goedkoop!)

Babyhuys in Harderwijk (kado van mijn werk gekregen, duur en qua service niet zo goed). Kreeg campingbedje van een duur merk en was snel stuk. Hier deden ze erg moeilijk over. Moeten we het wel of niet onder garantie laten vallen etc?

Babypark Kesteren (een aantal keer geweest, maar ze hadden net niet meer "onze" kinderwagen op voorraad. Zeer nette bediening en service. Heb gehoord dat wanneer je meerdere dingen besteld een goede prijs kan afspreken met ze.)

Baby Maxx in Veenendaal (niet geweldig, maar zij hadden wel "onze" kinderwagen op voorraad liggen)

Verder zijn de prijzen aardig gelijk hoor! Zijn veel lokkertjes….

Veel plezier met uitzoeken!
    Groetjes   Sandra
    (25 wkn 5 dgn)

#3106520 Quote

Hoi,
    Wij hebben twee jaar geleden alles gekocht bij Babydump. Ook wij konden de keuze niet goed maken, maar daar hadden ze onze droomkamer, dus toen hebben we daar gekocht. toen ik afgelopen jaar weer zwanger bleek zijn we naar Babydump terug gegaan en hebben dezelfde kamer nog eens gekocht. Onze kinderwagen komt daar ook vandaan, maar ik geloof dat die op andere plaatsen idd voor dezelfde prijs sstond. Nu is hij gedateerd en staat hij helemaal nergens meer te koop! Voor de kleinere aankopen van de babyuitzet ben ik naar de Hema, Prenatal en Babysuperstore geweest, gewoon, omdat die wel in Tilburg zitten en Babydump niet!
    Succes met je aankopen!
    Patricia

#3106525 Quote

Hoi,

Wij hebben alles gekocht bij van Asten in tilburg, deze valt onder de keten: Babysuperstore. Je kunt kijken op http://www.babysuperstore.nl  of er zo'n winkel bij jou in de buurt zit.
    Hier hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen en erg veel keus.
    Wij kregen b.v. bij de kinderwagen een autostoeltje en een wipstoeltje kado, ook was het een dag dat je 15% kortijg kreeg dus dat scheelt dan al snel een hoop.
    Er werken erg vriendelijke mensen en ze geven goede uitleg.
    Sucses met de aankop van je spullen.

Groetjes, Patricia

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106528 Quote

De kinderwagen hebben we bij Babypark (Enter) besteld. Er was vorige maand een actie waarbij ze  gratis  oudere modellen maxi cosi weggaven. Ik heb een nieuw model  maxi cosi besteld en kreeg hem voor de helft van de prijs.

Ledikantje en commode gaan we bij de Ikea kopen.
    Ik heb al wat kleertjes gekocht bij de Hema en bij Zeeman  en besteld  via http://www.rainbowbabies.nl, http://www.simplycolors.nl en http://www.littlelabel.nl

De rest van de uitzet ga ik kopen bij Prenatal en bij KidsFactory, waar ik volgende week ga winkelen met resp. schoonmoeder en moeder en hun creditcards    

Ik kijk ook regelmatig op marktplaats, daar staan ook heel veel babykamers, boxen, badjes etc. te koop.

#3106550 Quote

ik heb mijn commode op ebay gekocht, voor heel weinig van een particulier die hem zelf gemaakt had. Superstevig en heel groot.

Enne we hadden nog een mooi badkamerkastje staan (met deurtjes waarvan een met een ruitje) die we geverfd hebben en nu mooi dienst doet als kastje. Verder hebben we een familiewieg waar mijn moeder nog in gelegen heeft….

De kinderwagen heb ik op internet gekocht: tienkleineteentjes.nl zij geven standaard 20 % korting op de adviesprijzen die prenatal enzo ook hanteren. We hadden geen compleet kamertje nodig dus vandaar. Deze site is ook heel goed voor kleertjes…. erg goedkoop van vorig seizoen, maar dat ziet niemand.

Ik ben wel een keer gaan kijken bij babypark gouda… dat is inmens groot en was ik zo weer weg. Verder zijn mijn man en ik bij babysuperstore Sliedrecht gaan kijken. Vond ik ook wel een prettige winkel, hebben ze ook regelmatig aanbiedingen. Ja en het is nog steeds zo dat als je alles gelijk koopt je goede kortingen krijgt. Maar of je dan ook echt goedkoper uitbent…. kijk eens op marktplaats of ebay

Enne nog een tipje: heb je in je vrienden/kennissenkring mensen met kinderen? Gooi het eens in de groep, zo zijn wij aan onze box gekomen. Je weet maar nooit en iedereen wil wel eens iets kwijt….

Succes!!!!
    Cami

#3106555 Quote

Bedankt alvast voor de tips. Ik moet er bij zeggen dat ik de babykamer al compleet heb, het meeste via vrienden en marktplaats inderdaad. Ook heb ik al een box, tummytub en  badje.  Het gaat nu echt meer om de andere aankopen, van dekentjes tot flessen en van een kinderwagen tot spuugdoekjes. Maar al met al is dat allemaal toch best veel.

Zelf woon ik in Leiden, misschien dat er mensen uit deze regio zijn die de grote winkels bezocht hebben?  @Cami, over babypark in Gouda, je zei dat je daar snel weg was. Is dat positief of negatief bedoeld?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct