Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Ouders van Nu

Klantenservice Ouders van Nu

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Ouders van Nu header

Alle klantenservice onderwerpen

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op magazine.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen.

Heb je na bovenstaande termijn nog geen ophaalkaart ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht op www.oudersvannu.nl/klantenservice.

 

3

Waar kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf 1 januari 2019 kun je de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen bij een Blokker-winkel bij jou in de buurt. Zie www.blokker.nl/winkels voor de dichtstbijzijnde winkel.

Ophaalkaarten die je na 19 november 2018  per e-mail of post hebt ontvangen, kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd. Zowel een print als e-mail ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet) kunnen worden gebruikt bij Blokker. Met deze ophaalkaart kun je ook nog t/m 31 januari terecht bij Etos.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

4

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Opzeggen? Het makkelijkst is om ons te bellen om op te zeggen, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen.

 

5

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres
door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan Sanoma je adreswijziging door, dan
verhuist je tijdschrift.

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice