Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Zwanger- en Babybox

Met veel vragen kunnen we je direct helpen. Bekijk hieronder de antwoorden op vragen die klanten ons het meest stellen. Voor overige vragen kun je telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Buiten openingstijden kun je gebruik maken van het contactformulier onderaan deze pagina.  

Direct contact met Ouders van Nu

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

De Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox kun je ophalen bij een Blokker-winkel bij jou in de buurt. Zie www.blokker.nl/winkels voor de dichtstbijzijnde winkel.

Je ophaalkaart ontvang je per e-mail of per post. Je kan je ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet/print) inleveren bij Blokker. Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je telefonisch contact met ons opnemen.

 

Veelgestelde vragen

1

Zwanger- en Babybox aanvragen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Wanneer kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/ of Babybox aanvragen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met je uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.

2

Ik heb de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd bij een eerdere zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en zou de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox graag aanvragen. Kan dat?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ja dat kan. Je kan de Zwanger- en Babybox aanvragen via: www.zwangerbox.nl

 

3

Ik wil de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen, maar krijg de melding "Je heb de de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd".

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt deze melding om verschillende redenen krijgen, te weten:

  • Wij hebben al een aanvraag van je ontvangen. Mocht je twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
  • Je hebt een nieuwe aanvraag gedaan, terwijl de vorige aanvraag nog niet is afgerond. Vul in dat geval het contactformulier in onderaan de pagina. Wij zullen je gegevens corrigeren en de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox voor je aanvragen.
  • Je hebt de Zwangerbox al ontvangen en je wilt nu de Babybox aanvragen. Je hoeft de Babybox niet apart aan te vragen. Wij nemen binnen 4 weken na uitgerekende datum contact met je op voor de ophaalkaart van de Babybox. Mocht je de Babybox al op willen halen klik dan hier voor de ophaalkaart van de Babybox.
4

Ik woon niet in Nederland, kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee, de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox kun je alleen aanvragen als je in Nederland woont.

5

Ik heb mij ingeschreven voor de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox maar ik heb geen bevestiging van ontvangen, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je je aanmeldt via www.zwangerbox.nl ontvang je direct per e-mail een bevestiging. Soms komt deze terecht in je ongewenste berichten. Controleer je spambox voordat je contact met ons opneemt.

Als je je aanmeldt via een inschrijfkaartje voorzien van je e-mailadres dan ontvang je de bevestiging 2 tot 3 weken na aanmelding. Aanmeldingen zonder e-mailadres ontvangen geen bevestiging. Je aanmelding is dan wel verwerkt. Mocht je zeker willen weten of je aanvraag goed ontvangen is, neem dan contact op met onze klantenservice.

6

ik ben zwanger van een meerling, waar kan ik dit vermelden?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kan dit alleen telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Je kunt dan voor ieder kind een box een Zwanger- en Babybox ophalen.

2

Ophaalkaart

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart hebt aangevraagd.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Mocht je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
  • Als je de Babybox aanvraagt na je bevalling, dan ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail je ophaalkaart.
  • Als je de Zwanger- en Babybox voor je uitgerekende datum hebt aangevraagd dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt na je uitgerekende datum maar voor je bevalling, dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.

Mocht je al bevallen zijn en de Babybox al graag willen ophalen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of klik hier om de ophaalkaart van de Babybox te ontvangen. Ben je bevallen van een meerling? Neem  dan contact op met onze klantenservice.

3

Ik heb geen ophaalkaart of bevestiging voor de Zwanger- en Babybox ontvangen, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Neem contact op met onze klantenservice als je langer dan 5 werkdagen geleden de aanvraag voor de boxen hebt verstuurd en nog geen bevestiging of ophaalkaart via e-mail* hebt ontvangen.

* Let op! De ophaalkaart en aanvraagbevestiging kunnen in je spam-box terechtkomen.

 

4

Moet ik mijn ophaalkaart printen en/of meenemen naar Blokker?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Blokker. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet kan jouw persoonlijke barcode worden verwerkt.

5

Ik heb geen printer, kan ik de ophaalkaart per post ontvangen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Dit is niet nodig. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet kan jouw persoonlijke barcode worden ingevoerd in de kassa.

Het kàn wel: vanuit de e-mail van de ophaalkaart kun je een post ophaalkaart aanvragen die binnen 2 weken wordt thuisbezorgd of neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

6

Tot wanneer kan ik mijn ophaalkaart bij Etos inleveren?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf 1 januari kunnen de Zwanger- en Babybox opgehaald worden bij Blokker. Echter op vertoon van een geprinte ophaalkaart ontvangen in 2018 kun je de Zwanger-en Babybox nog t/m 31 januari 2019 ophalen bij Etos. Ophaalkaarten ontvangen na 19 november kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

7

Mag ik de Etos ophaalkaart ook bij Blokker inleveren?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ophaalkaarten die je na 19 november 2018  per e-mail of post hebt ontvangen, kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd. Zowel een print als e-mail ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet) kunnen worden gebruikt bij Blokker.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

8

Ik ben zwanger van een meerling, krijg ik dan meerdere ophaalkaarten?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee. Geef eerst door aan onze klantenservice dat je een meerling verwacht. Dit kan via 088-5500183 of stuur een chatbericht. Als je bij een Blokker-winkel aangeeft dat je een meerling verwacht, dan ontvang je 2 boxen op vertoon van je ophaalkaart.

9

Mijn gegevens op de ophaalkaart zijn niet correct, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ze zullen de juiste contactgegevens verwerken.

3

Afmelden

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Ik heb een miskraam gehad, waar kan ik dit melden?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice: 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.

We zullen ervoor zorgen dat je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox geannuleerd wordt en dat nieuwsbrieven, groeikalenders en andere e-mails niet meer worden toegestuurd.

2

Hoe kan ik mij afmelden voor de Zwanger- en/of Baby Groeikalender, nieuwsbrieven of commerciële e-mails?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Dit kan door middel van de knop ‘uitschrijven’ onderaan iedere e-mail. Je ontvangt dan alleen de betreffende e-mail niet meer. Wil je je uitschrijven voor alle nieuwsbrieven en commerciële e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.

4

Overige veelgestelde vragen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Waar kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf 1 januari 2019 kun je de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen bij een Blokker-winkel bij jou in de buurt. Zie www.blokker.nl/winkels voor de dichtstbijzijnde winkel.

Ophaalkaarten die je na 19 november 2018  per e-mail of post hebt ontvangen, kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd. Zowel een print als e-mail ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet) kunnen worden gebruikt bij Blokker. Met deze ophaalkaart kun je ook nog t/m 31 januari terecht bij Etos.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

2

Waarom is de inhoud van mijn Box anders dan die van mijn vriendin/buurvrouw?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

De inhoud kan verschillen, deze is afhankelijk van de deelnemende bedrijven en het moment van samenstellen van de Zwanger- en/of Babybox.

3

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe kan ik dit doen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.

4

Waarom zijn de aanbiedingen in de tijdschriften niet meer geldig?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Alle tijdschriften in de Zwanger- en Babybox zijn kennismakingsexemplaren. Hierdoor kan het voorkomen dat coupons en/of aanbiedingen niet meer geldig zijn. Wil je een abonnement afsluiten op een of meerdere van deze tijdschriften? Kijk dan op magazine.nl voor de meest actuele aanbiedingen.

5

Mijn baby is te vroeg geboren. Wanneer ontvang ik de Ouders van Nu Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wij nemen binnen 4 weken na je uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je de ophaalkaart voor de Babybox. Wil je de Babybox eerder ophalen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of klik hier om te laten weten dat je baby is geboren. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

6

Waar kan ik de geboortedatum van mijn baby doorgeven?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Klik hier om de geboortedatum van je baby door te geven en de ophaalkaart voor de Ouders van Nu Babybox te ontvangen.  Of neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan altijd contact op met onze klantenservice.

7

Ik wil graag via Ouders van Nu een huisje bij Center Parcs boeken, hoe doe ik dit?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Door je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ontvang je een exclusieve Center Parcs aanbieding. Mocht je meer informatie willen hebben over het aanbod dan kan je contact opnemen met Center Parcs via 0900-393 83 73 (€ 1,- per gesprek).

Direct contact met Ouders van Nu
Direct contact met één van onze medewerkers? Ouders van Nu Telefoon Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice