Phicamast

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Lodger speendoekje uit babydoos ? #4185514 Quote

Ja, super dank je wel!! Kleine man blij mee zover hij het kan zeggen. Hihi, hij vind het heerlijk zo’n doekje aan zijn speen!

Groetjes Marloes

In reactie op: Lodger speendoekje uit babydoos ? #4185513 Quote

Ja, super dank je wel!! Kleine man blij mee zover hij het kan zeggen. Hihi, hij vind het heerlijk zo’n doekje aan zijn speen!

Groetjes Marloes

In reactie op: Lodger speendoekje uit babydoos ? #4183330 Quote

Hoi,

Dat zou super zijn! iig 1 extra.
    Mag ik je mail adres zodat ik je mijn adres etc kan mailen.

Groetjes Marloes

In reactie op: Lodger speendoekje uit babydoos ? #4183332 Quote

Oh ja als er nog iemand 1 heeft is die welkom!

Bedankt alvast.

Gr Marloes

In reactie op: Lodger speendoekje uit babydoos ? #4183331 Quote

Hoi,

Dat zou super zijn! iig 1 extra.
    Mag ik je mail adres zodat ik je mijn adres etc kan mailen.

Groetjes Marloes

In reactie op: hoe gaat het nu?? #4178668 Quote

Hoi allemaal,

Joris is inmiddels ook alweer 10 wk.
    Woog vanochtend 5kg en was 57,5 cm.
    En het is nog steeds een erg rustig mannetje, wereld van verschil met m’n dames. Hij slaapt al een tijdje door. Met beide dochters veel slaap problemen gehad, en nu is dit wel fijn. De laatste fles (150CC, 5 scheppen) krijgt hij rond 9 uur en dan slaapt hij tot ong. 6 uur. Hij krijgt in totaal 4 flesvoedingen en nog 1 borstvoeding.

Maar het werken gaat voor mij alweer bijna beginnen, aaaah. Maar ja hoort erbij.

Gr. Marloes

In reactie op: hoe gaat het nu?? #4178667 Quote

Hoi allemaal,

Joris is inmiddels ook alweer 10 wk.
    Woog vanochtend 5kg en was 57,5 cm.
    En het is nog steeds een erg rustig mannetje, wereld van verschil met m’n dames. Hij slaapt al een tijdje door. Met beide dochters veel slaap problemen gehad, en nu is dit wel fijn. De laatste fles (150CC, 5 scheppen) krijgt hij rond 9 uur en dan slaapt hij tot ong. 6 uur. Hij krijgt in totaal 4 flesvoedingen en nog 1 borstvoeding.

Maar het werken gaat voor mij alweer bijna beginnen, aaaah. Maar ja hoort erbij.

Gr. Marloes

In reactie op: het zal toch niet weer… #4164070 Quote

Hey hoi,

Heb zelf ook beginnende borstontsteking gehad.
    Moest goed masseren onder de warme douche, voor het voeden warme kruik tegen zere borst houden. En na het voeden (klinkt raar maar helpt echt) witte kool in de BH doen, je moet de blaadjes knakken en het vocht helpt dan.
    Moest ook 1 x per dag borsten goed leeg kolven.

Misschien heb je dit al gedaan of ken je tips al. Het heeft bij mij geholpen en de onsteking is niet terug gekomen.

Suc-6.

Gr. Marloes