temmy1980

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • temmy1980
    Bijdrager
    In reactie op: Hallo mama’s die uitgerekend zijn in oktober 2015 #4516225 Quote

Hallo allemaal! ik ben nu 11+3 weken zwanger en uitgerekend op 11 oktober. Dit is onze eerste zwangerschap. Het is ontzettend spannend en nu ik niet meer zo beroerd ben wordt het ook wel leuk. Ik heb ontzettend lopen balen van hoe slecht ik me voelde en dat niemand daar ooit iets over verteld had. Een kater van wekenlang non-stop. 

Afgelopen maandag termijnecho gehad en het kindje gezien met knieën (!!!!!) en dat soort dingen. We hebben alleen het hartje niet gehoord, wel gezien trouwens. Maar nu vroeg ik me af, hoe luisteren ze normaal gesproken naar het hartje? Gebruiken ze daar een ander apparaat voor?
    Iedereen veel gezondheid gewenst en veel rust en alle succes als je je nog beroerd voelt!!

temmy1980
    Bijdrager
    In reactie op: Hulp bij doopnamen #4516223 Quote

Ik vind het beide mooie namen hoor! Ik weet natuurlijk niet waar ze bij zouden moeten passen maar Lamber klinkt prachtig en Antoon heeft ook iets heel gedistingeerds! Ik zou het denk ik zo laten.

temmy1980
    Bijdrager
    In reactie op: vrijen tijdens de zwangerschap? #4516222 Quote

Hoi Miracle123!

Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb nagevraagd bij mijn gynaecoloog en die zei dat het echt echt geen enkele kwaad kan!! De baarmoeder met het vruchtje zit echt heel ver weg. Daar moet je echt op vertrouwen en als je het een gek idee vindt dan raad ik aan er niet teveel aan te denken, en ook even niet over te hebben met z’n tweeën. Geniet van elkaar en dat je van elkaar houdt!

temmy1980
    Bijdrager
    In reactie op: Onzekerheid over lichaam – Openheid. #4515980 Quote

Ik maak me toch wel zorgen hoor. Ik denk echt dat ik een soort tank wordt. Ik ben nu 8 weken en al bijna 3 kilo aangekomen. Ik deed aan hardlopen en vastte regelmatig als ik teveel had gegeten. Dat vasten doe ik nu natuurlijk niet meer en hardlopen lukt niet goed. Ik zie mezelf groeien! Dit komt nooit meer goed!