sollune

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4516628 Quote

Shivvan fijn dat je er zelf positief instaat. Ik weet alleen niet of het aan de pil ligt. Ik heb m ook 12 jaar gebruikt en had direct een cyclus van 28 dagen. Denk dat het hele menstruatie gebeuren bij iedereen anders is. Maar houd vooral dat positieve gevoel vast! 🙂

aahh cilliex dan heb je toch een hele lieve vriend hè als ie zo met je nukken omgaat 😉 nee komt goed. Maar snap je teleurstelling natuurlijk..

Ik klets hier niet meer zo heel veel haha maar probeer toch af en toe even mee te lezen!
    Ben aan het wachten tot ons meisje komt 🙂 ben 40 weken dus ben heel benieuwd! : )

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: onrustig gevoel #4516627 Quote

Hoi hoi. Ik kan je niet meer vertellen hoe het komt maar ik had dit ook heel erg in het begin.. Vooral dat benauwde en zenuwachtige. Ik weet nog dat de vk me gerust stelde maar zoals ik al zei de oorzaak..? Te ‘lang’ geleden. Geen zorgen zou ik zeggen 🙂

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Op zoek naar een leuke meisjesnaam… #4516507 Quote

Pfoe lastig voor een ander!
    Ehm.. Lena?

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Ontzettend lullig! #4516150 Quote

Dat doe ik zeker supertje.
    Ik had nl. al op tig berichten van jou met een vervelende ondertoon kunnen reageren maar dat heb ik nooit gedaan omdat ik geen zin had in een online “geruzie” en had het idee dat het toch geen nut zou hebben. Maar je roept wel wat op je af en zodra er reactie komt… Tis me duidelijk.
    Het heeft inderdaad geen zin.

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Ontzettend lullig! #4516142 Quote

Tuinier maakt geen topic aan over mensen die zich uitschrijven na eventueel “eerlijk” commentaar..
    Laatst schreef weer iemand zich uit zonder dat er ook maar 1 iemand gereageerd had maar goed..
    Kunnen we elkaar in de waarde laten hier??
    En anders een privé bericht sturen ipv de strijd aan te gaan hier in het openbaar en wijzen naar elkaar..
    Betekent meteen dat iedereen er weer op kan en mag reageren en dat wordt er niet gezelliger op..
    Jij zegt bv. dat je alleen even je frustratie wil uiten maar door een topic te openen roep je wel feedback op je af. En zie hier het verloop..

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4516079 Quote

Haha, ja dat is ook zéker wel fijner ; )

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4516056 Quote

Ik heb hele fijne broeken bij miss etam gehaald met zo’n band. Die kun je best wel al kopen. Broeken zaten ondanks dat m’n buik laat kwam al snel veel fijner en die heb ik nu nog aan. Kun je gewoon in je eigen maat kopen maar de knoop zit zeg maar heel laag. Heel fijn!

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4516020 Quote

Dat buikje heeft bij mij lang op zich laten wachten. Bij week 17/18 was m’n onderbuik n beetje naar voren maar je kon toen echt niet zien dat ik zwanger was. Bij week 20 begon de rest van m’n buik n beetje mee te doen. Maar bij week 24 zag je wel echt n zwangerschapsbuikJE haha.