sollune

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4516011 Quote

Fijn de 12 weken echo zo dichtbij nu koekie.
    Zo fijn om t dan aan nog meer anderen te kunnen vertellen 🙂
    Ik was in t begin ook heel moe en duizelig. Of ik veel honger had weet ik niet meer zo goed ik heb tot week 17 overgegeven dus dat had de overhand haha.. alleen wel dus vermoeid. Maar komt goed allemaal ; )
    Fijn weekend!

Ik weet waarom. Omdat de mensen (in NL?) nou eenmaal beter zijn in het geven van kritiek/commentaar op anderen dan kijken naar zichzelf. Als je erop let hebben mensen o-ve-ral wat van te vinden en geven vaak ongevraagd hun “mening” overal over. Het begint al bij het zwanger ZIJN van nr 1. Of het bewust kiezen voor geen kinderen. Of als je je baan op zegt om voor jezelf te beginnen. Of als je uit de kast komt. Of als je gaat diëten. Of je partner keuze. Eigenlijk is t toch altijd wat? ?
    Dus uhh niks van aan trekken en lekker je eigen plan trekken. Daar heeft niemand maar dan ook niemand wat over te zeggen.

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4515996 Quote

So ik heb echt heel lang niet gereageerd haha.
    Ik was enorm aan het aftellen naar m’n verlof..
    Puf vinden om te gaan werken (reizen met ov werd er niet makkelijker op), werken, en weer naar huis om op tijd naar bed te gaan.
    Maar kheb t volgehouden en heb sinds deze week officieel verlof! Heerlijk om t werk even te laten en me helemaal te concentreren op thuis en mezelf..
    Voel me geestelijk meteen alweer beter en kan ook weer wat meer hebben van anderen haha 😉
    As zondag alweer 36 weken.

Afgelopen zaterdag meteen een babyshower gehad haha was super lief.

Hoe is t hier verder met iedereen?
    Rjamm en Vitanova jullie kletsen vast veel op n ander topic maar ik denk nog wel aan jullie 🙂

Koekie hoe gaat t?
    Ukkepuk proficiat hoor en succes met je situatie 🙂

Shivvan gaat t beter met je cyclus?
    En Cilliex hoe voel jij je?

Groetjes ladies!

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4515143 Quote

Oh fijn koekie. Snap dat je uitkijkt naar de echo hoor !
    En vitanova super leuk jij ook een meid! Shopgevaarrr. Fijn dat de echo goed was 😀

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4515063 Quote

Vitanova mooi gezegd.. vind je t spannend ja de 20 weken echo? Bij mij kwam dat op de dag zelf ineens.. maar.. jij ook alweer bijna 20 weken wat gaat t dan toch hard hè. . Hoe gaat t verder?

Oh shivvan ook balen voor jou zeg..

Koekie hoe gaat het?

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: NOD (alleen het lijstje) #4515040 Quote

Jammer cilliex..

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod! #4514949 Quote

Rjamm dikke knuffel..

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: Vroeger was alles anders.. #4514910 Quote

Ik ben niet zo’n voorstander om je hormonen overal de schuld van te geven. Jij vind de opmerkingen vervelend en daar gaat t om. Volg je eigen gevoel, jij draagt dit kind zij niet. Mensen hebben overal wat van te vinden ben ik wel achter maar eh ene oor in andere oor uit.. het gaat om jou en jouw/jullie kind.. Mensen die al zwanger zijn geweest hebben hun tijd gehad ; ) zij deden het toen op hun manier en jij doet het nu op de jouwe, klaar. Maar snap dat je er onzeker van wordt, probeer er lekker boven te staan en maak gerust jouw mening duidelijk, want zij schromen ook niet om die van hun te geven.