sollune

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • sollune
    Bijdrager
    In reactie op: net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen! #4509320 Quote

Ja dat het een wonder is ben ik met je eens, ik hoop ook echt dat wij bevoorrecht zijn 🙂
    Nja, de assistente was sowieso kortaf, ze zei op bijna alles “nee, wat komt dat komt” en toen ik vroeg of ze tips had zei ze weer nee wat komt dat komt. Ik vind het best spannend en wilde er gewoon even over praten (lang aan de pil, leeftijd, wat te verwachten). Ze begon ook niet over foliumzuur en toen ik vroeg of het een aanrader was om ermee te starten zei ze ook neuj dat doe maar zodra je weet dat je zwanger bent, terwijl ik overal lees dat het wel slim is om alvast te nemen. Vandaar mijn vraag aan jullie 🙂

sollune
    Bijdrager
    In reactie op: net gestopt met anti conceptie na 12 jaar.. vragen! #4509318 Quote

Bedankt alvast voor jullie reacties, ik weet niet wat ik moet verwachten vandaar mn vragen.
    Ik heb gister eigenlijk mijn eerste officiële pilloze dag gehad, vorige week mijn laatste pil. Heb altijd een regelmatige menstruatie gehad, maar dat is alweer zolang geleden..

Dank je wel 🙂

Wat vervelend van je miskraam.. Kan me voorstellen dat het verlangen sterker wordt..
    Fijn dat de bloedwaarden prima zijn. Ik hoop dat het voorspoedig zal gaan voor jullie.
    En ik heb bijna niemand vertelt dat ik ben gestopt, ben bang dat het me alleen maar druk geeft en ik wil er gewoon zo ontspannen mogelijk ingaan. Twee goede vriendinnen weten het en mn moeder 🙂 Merk wel dat ik er ontzettend veel aan denk, meteen heel veel om over te denken!

Dank je wel 🙂

En Assiejj succes ermee, ook de rest die er voor gaat.

Zijn jullie naar de huisarts geweest voor informatie ed trouwens? Of gewoon gestopt met anti conceptie en zien jullie wel?
    Wat te verwachten.. Of lees je gewoon alles op internet. Ik heb me gister in ieder geval bij de etos laten informeren over foliumzuur en vitamines ed.

Dag allemaal

Ik heb me net geregistreerd. Mijn vriend en ik hebben besloten te stoppen met de pil. We kennen elkaar nu drie jaar en hij heeft me echt de kriebels gegeven om samen een gezinnetje te willen. We hebben het er al een jaar over waarvan een half jaar stiekem toch echt wel heel veel! En dan is het nu zo ver, we gaan ervoor. Ineens vind ik het toch best spannend allemaal hoor, maar het gevoel van er klaar voor zijn is heel sterk. We zijn allebei 31 jaar trouwens. (Bijna 32 en het stukje wat je veel leest over dat het na je 30e allemaal wat moeilijker zou gaan en er vanaf je 35e wat meer risico’s aan zitten best spannend! Maar ja, eerder was ik er echt niet klaar voor en heb nu de juiste man 🙂 )
    Ik vind het leuk om hier ervaringen te kunnen lezen en ehh, we houden elkaar op de hoogte 🙂