mommyj

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508514 Quote

Bedankt voor de lieve berichtjes meiden.

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508471 Quote

Hi dames,

Ik had sinds vrijdagavond ineens wat bloedverlies. Gister toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. En gelukkig mocht ik vandaag al langskomen. 1e afspraak stond voor volgende week, maar nog een week in de stress was echt niet best geweest.

Hier helaas net niet zulk goed nieuws gehad. Er was alleen een leegvruchtzakje te zien.
    Nu even alles een plekje geven, langs de gynaecoloog enz.
    Ook al kennen we elkaar nog niet echt en ook niet lang wilde ik dit wel even laten weten.
    Succes met jullie zwangerschap!

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508434 Quote

Wat fijn om te horen Marleen. haha ja zo’n klein mannetje kun je niet zeggen dat mag je nog niet vertellen..;-)

Mariekje jij bent nu ook aan het aftellen. En fijn dat je toch wat eerder mag komen.
    Ik mag de 22e pfff en dat voor iemand die weinig geduld heeft. Dus nog even volhouden hier. En daarna gaan we het ook aan de ouders vertellen. Spannend!!
    Ook kan ik het dan eindelijk aan een vriendin vertellen. En zij is al moeder dus dan kan ik eindelijk wat dingen bespreken. Het is allemaal zo nieuw, al lees je er veel over en heb je al veel gehoord via vriendinnen enzo.
    Welkom Sarah.

Fijn weekend dames.

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508398 Quote

Marleen hoe was de echo?
    Mariekje ik merk verder ook weinig, zelfs na een paar testen geloofde ik het pas echt toen ik mocht meedoen met moeders voor moeders 😉
    Had eerst action test gedaan en daarna clearblue voor de zekerheid.

Ik ben 35 werk op kantoor en woonsamen. Wij hebben het nog aan niemand verteld, willen over 1, 5 week beginnen bij de ouders. Ik heb een boekje van nijntje gekocht, opa en oma pluis, maar weet niet of mijn schoonouders de hint snappen want ze zijn net twee weken geleden voor het eerst opa en oma geworden via de broer van mijn vriend.

Fijne dag

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508389 Quote

Marleen jij ook gefeliciteerd. Jij weer een spannende week met de echo.

Ik voel me boven verwachting goed. Alleen erg moe, maar dat ben ik wel vaker.
    Mariekje zeker fijn dat we hier even kunnen kletsen.
    Ik ga morgen over 2 weken naar de vk. En deze doen naast de intake wel al een echo dus extra spannend.
    Denk dat het voor mij nog meer gaat leven als ik de echo heb gehad.
    Ben benieuwd of er nog meer mama’s to be bijkomen.

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in november 2014 #4508358 Quote

Het is mijn eerste. En had eigenlijk met mijn leeftijd (35) niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Tuurlijk kan het als je stopt met de anticonceptie, maar toch. Dus echt nog even wennen hier hihi.

Jij ook gefeliciteerd. Volgens mij blijft dit altijd een spannende periode.

mommyj
    Bijdrager
    In reactie op: Onze eerste zwangerschap #4508354 Quote

Gefeliciteerd.
    Hier bijna 6 weken zwanger. En vooralsnog alleen pijnlijke borsten en moe, maar moe was ik altijd al dus eigenlijk nog weinig kwaaltjes.
    Moet er nog wel aan wennen. Het is zo snel gegaan en je kan er nog met bijna niemand over praten.