pippoo

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: De glucosetest #10110301 Quote

Dat ik moet spugen en drankje misschien opnieuw moet doen is niet zo erg… Maar bang dat het hoog gaat worden.. misschien valt het allemaal wel mee geen idee. Je maakt jezelf al snel bang… 

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: De glucosetest #10110284 Quote

Ok. Vind het wel vreemd dat mijn verloskundige mij dit juist wel adviseert en dat beweging er ook niet op het informatieblad staat.. mag niet teveel inspannen dat staat erin… en mag water drinken naja kopje om lippen nat te maken… wc mag ook..

Zal het zo per ziekenhuis verschillen??? 

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Onzeker tijdens zwangerschap #10103634 Quote

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Die kwaaltjes is normaal.. er is een soort blijvende menstruatiepijn, het begin is er dat een klein mensje begint te groeien 🤗 ik had dit ook en de borsten deden ook pijn en soms misselijkheid. Het hoort erbij en tis normaal dat je onzeker word dat is elke vrouw in de eerste 12 weken… hopen dat ie blijf plakken! Soms krijg je nog wel is bloed tijdens afvegen dat is innestelingbloed ook normaal.. tenzij je dikke rode stolsels krijgt dan is het mis.. maar als je het niet vertrouwd altijd je verloskundige bellen… maar wat jij omschrijft is het heel normaal dus dont worry  geniet er maar van

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Zwager en schoonzus vertellen zwangerschap #10101673 Quote

Hallo even een update weer… wij kregen afgelopen maandag te horen dat mn zwanger en schoonzus in verwachting is.. super leuk!! Maar ze weten nog niet van ons… we hebben een t-shirt besteld voor onze zoontje via aliexpress zodra die binnen is gaan we het vertellen. Die shirt komt vandaag of aankomende dagen.

Volgend weekend zodra mn schoonmoeder weer thuis is vertellen we ze het allemaal. Nu komen er dus 2 baby’s in de familie. 

Ik ben wel 2-5 weken verder… voor hun is het pril ik zit nu ergens in week 10 of 11.. vandaag voor de 2e keer een echo termijn echo.. vorige keer had baby2 geen zin in vandaar opnieuw een echo niet erg natuurlijk haha 

Uiteindelijk toch goed nieuws 😁🤗

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Combinatietest of nipt test #10101214 Quote

Ok dankjewel gebruiker10071349

En waar word je geprikt gewoon in de arm neem ik aan? 

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Strippen met 39w3d week #10100269 Quote

Hiii,

Voor mij is dit 2 jaar geleden weer maar ik werd ook gestript op mn 39,4

Dit gebeurde op een vrijdag op de hoop dat het op gang kwam maar dat gebeurde niet… moest die maandag direct smorgens om 7 uur na zkh kreeg ik een ballon en dit lijkt wel te werken ( dit voelde als een enorme druk op je blaas. Was even niet prettig… hier moest ik een dag verblijven en dinsdag ochtend hebben ze de ballon eruit gehaald en toen begon de weeen ook al.. heb 5 uurtjes gedaan met weeën opvangen en 20 min geperst toen was ons zoontje geboren.. zn gewicht was 2755gr. 

Bleek later in onderzoek dat mn placenta verkalkt was. Wat ik raar vind want ik heb nooit gerookt en drink ook niet… maar ze onderzoeken altijd de placenta. Ook kreeg mn zoontje niet voldoende voedingstoffen binnen… ma goed elke bevalling is anders.

Wens je ook een goede bevalling toe 

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Wieg, welke keuze? #10100265 Quote

Wij hadden gewoon een ledikant en tegen de muurkant gezet. En niet naast mij wel dat ik direct op kon staan en na hem kon lopen.. mn zoontje had ik 8 maand bij me. Dit vond ik erg fijn 

Ons zoontje heeft betere matras dan wij 😂 

Maar een ledikant moet je ook kwijt kunnen in de slaapkamer..  

En een ledikant zet je ook weer zo in zn eigen kamertje.. 

Dus wij hadden geen dubbele bedje 

pippoo
    Bijdrager
    In reactie op: Zindelijk worden #10100262 Quote

Ik volg ook even. 

Mijn zoontje is bijna 2.5 en hij vind het potje wel leuk op en af en weer op alleen zitten vind ie nog eng (moeilijk om zichzelf ergens aan vast te houden)

Nu wij vakantie hebben.

wil ik even 2 a 3 dagen proberen. 

En kreeg ook mee al tip om als buiten mooi weer is hem of haar in onderbroek laten lopen.. 

Mja ik zou ook wel meer tips willen.