4900080

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • 4900080
    Lid
    In reactie op: Weer zwanger! #4488184 Quote

Wat een heerlijk gevoel als ik dit berichtje lees! Nu wil ik ook weer…..maar mijn kerel vind 3 kindjes in 5 jaar…meer dan genoeg!! Geniet ervan.

4900080
    Lid
    In reactie op: Doorslapen??? #4475253 Quote

Hey,
    Klinkt toch goed!
    Onze dochter is nu bijna 3 weken en slaapt s’nachts ook 5 tot 6 uur door…en dat op borstvoeding.
    Ik merk aan haar dat ze in de begin van de avond wat gaat clusteren. Ze drinkt dan om de 2 uur, tot de laatste voeding van een uur of 12. En s’ morgens doet ze de eerste 2 voedingen ook erg dicht op elkaar…maar ik heb niets te klagen.

succes

4900080
    Lid
    In reactie op: Onze dochter is geboren… #4473123 Quote

Oh ja haar naam….Meis…
    Bedankt voor jullie reacties..

4900080
    Lid
    In reactie op: Sorry beetje vieze vraag! #4470172 Quote

Als je langer dan 24 uur water dunne ontlasting heb moet je altijd even je vk of huisarts waarschuwen. Echt doen hoor!!

4900080
    Lid
    In reactie op: September…. #4470205 Quote

Nou Cass dat is ook wat. Precies even ver en precies hetzelfde verhaal vannacht!!!! Laat maar komen….

4900080
    Lid
    In reactie op: Twijfels, pijn en onzekerheid.. inleiden? #4469127 Quote

Wat een verhaal…..waarom verlossen ze je gewoon niet. Wel op je strepen staan hoor!!! Het moet niet onmenselijk worden! Succes morgen….en niet bang zijn voor de bevalling…ik heb er al 2 gekregen….je moet het zien als de mooiste ervaring van je leven…en ja het doet zeer…maar dat ben je zo weer vergeten. Positief denken helpt een hoop!!!
    Ik hoop gauw te lezen dat jullie kleintje is geboren.

4900080
    Lid
    In reactie op: Grote zus #4468961 Quote

Zo herkenbaar……toen ik twee jaar terug in de achtste maand van mijn zwangerschap liep was onze oudste zoon, (toen bijna2) opeens geheel aan mij verknokt.
    Voor die tijd sliep hij prima en was hij een lekker zelfstandig…maarrr toen de bevalling naderde werd hij steeds aanhankelijker. En echt alleen aan mij, mijn man mocht niets. Onze zoon heeft nachten op mijn buik gezeten…..maar naar de bevalling was dat snel weer over! Ze voelen het gewoon aan….

hi, hier een september mama die de derde verwacht….bij de tweede zwangerschap beviel ik in het ziekenhuis. Ik had een schattig pakje mee, maat 50! Helaas was onze jongen 54 cm dat hij geboren werd en moest hij van die armoedige kleren van het ziekenhuis aan……Ik heb nu 1 maat 50 in de tas voor het geval ik voor de 38 wkn beval en de rest is allemaal 56!

succes