4atas

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • 4atas
    Lid
    In reactie op: Bijvoeding #4508206 Quote

Das gek van banaan gaan ze meestal verstop zitten haha. Hier vandaag begonnen met pap. Ze is bijna vier maanden. We hadden pas de fles al opgehoogd naar 180 omdat ze huilde als de fles op was en haar handjes in d’r mond stopte. Zag de laatste dagen dat ze erg gericht naar ons eten keek en d’r handjes in haar mond bleef stoppen. Als ze mijn vinger beet had ging ze erop kauwen…. Dus ze leek me toe aan wat anders. Met groenten en fruit begin ik pas met 6 maanden.

4atas
    Lid
    In reactie op: Vroeg #4508214 Quote

Whahaha die kat en ahhhhh die man 🙂

Lastig zeg, kan ze soms al naar een maatje groter luier dat deze meer absorbeert. Het wordt tijd dat het zomertijd wordt, is ze zonder al te veel moeite uurtje later wakker. Ook hier een doorslaper en een langslaper dus ook niks te klagen.

Wat betreft dat werken. Komt helemaal goed! Het is zelfs heerlijk om weer wat anders te doen. Als ik thuis kom heb ik helemaal nieuwe energie. Ik hoef ook niet alles alleen te doen. Kom je thuis heeft ze al gepoet, merendeel flessen op enz enz

4atas
    Lid
    In reactie op: @mama3007 #4508123 Quote

Ja vinden het heerlijk weg maar zo’n kleintje is gelijk uit zijn ritme. Fijn dat alles weer in het gareel is en beter. Ging het skiën met je rug? Geen klachten gehad. Wanneer moet je weer werken of al begonnen?

4atas
    Lid
    In reactie op: ziekenboeg #4508122 Quote

Haha leuk gezicht. Misschien daardoor ook wat minder weerstand. Fijn dat hij opknapt!

4atas
    Lid
    In reactie op: ziekenboeg #4508069 Quote

En hoe gaat het? Knapt hij al een beetje op.?

4atas
    Lid
    In reactie op: ziekenboeg #4508039 Quote

Oh sneu zeg. Ook hier geen ervaring net hoesten of rs virus. Hier alleen snot. Hopen dat het meevalt! Succes.

4atas
    Lid
    In reactie op: Consultatiebureau… #4507997 Quote

Ik ga ook omdat het moet vreeeeeselijk al merk ik dat ik er wel makkelijker in wordt. De eerste moest zijn Lichaamsdelen aanwijzen en deed dat daar niet. Ik nog vragen toen we wegliepen maar kwam er niet uit. Ik dacht die jongen kan het echt net ewat sneu. We hadden net de hele dierentuin geoefend die weken ervoor naar geen neuzen en armen hahsh. Hij moest terug op controle want dan zou hij als hij het niet kon extra naar de Psz mogen. Zaten we in de tuin, ik dachttoch nog eens proberen en jawel hoor tot zijn navel en teen aan toe hahaha. Dus….ik heb geleerd niet gelijk druk te maken en soms zeg ik ook iets niet. Ik DACHT dat bij de eerste 1 armpje wat achter bleef met ontwikkelen dat heb ik maaaaande moeten horen terwijl het na twee weken bij was getrokken. De andere kant was gewoon zijn voorkeurskant. Nu zie ik dit bij onze dochter weer. Maar ik zeg niks…. Als het erger wordt of niet weg.gaat trek ik wel aan de bel hahaha

4atas
    Lid
    In reactie op: wat vreselijk verdrietig… #4507970 Quote

Jeemig, maakt je weer bewust hoe dankbaar we moeten zijn met onze kleintjes het kan ook anders lopen.