Josh

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Josh
    Lid
    In reactie op: Nog even terug!!! Even feliciteren!!!! #4477782 Quote

gefeliciteerd! super nieuws.. en ik duim wel met je mee!

Ik ben inmiddels ook alweer trotse moeder sinds 2 weken en 2 dagen van een 3de kindje. Dit keer een zoontje. Gaat goed hier. Borstvoeding loopt dan helemaal goed.

Josh
    Lid
    In reactie op: Morgen actie! #4470026 Quote

succes!

Josh
    Lid
    In reactie op: Oktober mama’s #4469970 Quote

Hoi!

Nou juist wegens de privacy wil ik juist deze gegevens niet hier komen te staan 😉

Naam en bevalling verhaal zou ik nooit hierop zetten. Wil wel de cijfertjes geven en zeggen dat ik bevallen ben.

Maar je mag ook aanmelden op “onze” forum hoor, zijn meer aanstaande moeders buiten oktober die het forum nu gevonden hebben. Het is nu zelfs erg druk omdat de helft van de dames nu met verlof zijn.

Maar idd het komt nu allemaal wel heel dichtbij 😉 wel spannend allemaal. Bij mij is het al 3x spannend geweest met wee activiteiten. Dus een september kindje is een grote kans.

Josh
    Lid
    In reactie op: 2 cm ontsluiting…gestript #4469636 Quote

spannend! Hier was alles verweekt beneden gelukkig nog geen ontsluiting (ben bijna 34 weken)

Josh
    Lid
    In reactie op: Weinig beweging #4468248 Quote

Weer bellen!

Josh
    Lid
    In reactie op: Wat nemen jullie mee in het koffertje? #4466292 Quote

Oplader voor je mobiele telefoon.. Wel die als laatste nog pakken 😉 en een evt extra ziekenhuis pasje aanvragen/ ophalen en alvast in je tas stoppen.

Josh
    Lid
    In reactie op: Wat nemen jullie mee in het koffertje? #4466075 Quote

Ik heb ook iets lekkers voor na de bevalling erin gedaan. (pakje van 2 stroopwafels 😉 ) en heb voor de bevalling zelf ook een sportdrankje. Ik moet bevallen in het ziekenhuis namelijk. Ik heb 4 setjes baby kleding, ook omdat ik tenminste 1 nachtje moet blijven.. en baby’s poepen en plassen soms er nog wel eens wat vies. Voor mij een schone zet kleding voor als ik weer naar huis ga. Een magazine om even mijn gedachten te legen. Ik heb ook mijn eigen kolf, heb ik liever. En borstpads.. Voedingsbh..

Oh en niet alleen voor je zelf een koffer klaar zetten maar ook voor evt eerdere kindjes die je hebt. Die moeten soms ook even ergens anders heen.

Josh
    Lid
    In reactie op: 39+3 strippen? #4463602 Quote

Ik zou dan gaan strippen.. Ik zat er bij de vorige zw ook doorheen maar toen was ik maar 38+2. Ik had zelfs maar 1cm, die nacht is het toch doorgezet.