Vissen..

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: zoveelste negatieve test na miskramen.. #5667298 Quote

Hier wat ervaring.. 😉

Eerste zwangerschap na 9 maanden na stoppen pil. 1e kindje.

Tweede zwangerschap na 3 maand. 2e kindje.

Derde zwangerschap miskraam na 5 weken (Had echt een dikke plus met de test, met 4,5 week).

Vierde zwangerschap is een miskraam geworden met 11 weken, ben gecurreteerd.

Vijfde zwangerschap ons derde kindje.

Zesde zwangerschap miskraam met 11 weken, begon spontaan, na een goede echo gehad te hebben.

Zevende zwangerschap is ons dochtertje met 22 weken in mn buik overleden.

En nu gaan we genieten van de kinderen die er wel zijn.

Wat ik aan jou wil mee geven is dat t niet altijd loopt zoals je het voor ogen zag. Heb geduld (niet makkelijk, weet ik), ga vooral niet te veel testen kopen. Ik heb cyclussen van 7 weken tot aan 4 maand gehad, zooooo frustrerend.

Miskramen zijn heftig en verdrietig, t moet allemaal wel een plekje krijgen. Hoe klein ook, ze zijn zo gewenst.

Ik wens jullie veel geluk!

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Gedicht voor overleden zoontje #5667015 Quote

Wat een mooi gedicht. Gelezen met tranen in mn ogen.

Veel sterkte nog. Hij zal altijd een speciaal plekje hebben in jullie harten.

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Miskraam na 16 weken #5667013 Quote

Ik wil hier nog even een update geven.

Na het overlijden van ons dochtertje met een zwangerschap van 22 weken, hebben ze bloed geprikt. Na nog een keer prikken is hieruit gekomen dat ik recentelijk het parvo virus gehad heb, ook wel vijfde ziekte genoemd.  Hoog waarschijnlijk is dit de oorzaak geweest van haar overlijden. Zo’n stom virus, waar ik zelf niks van gemerkt heb, dodelijk voor ons kleine meisje.. Hoe oneerlijk.

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Twijfel, twijfel twijfel… #5665916 Quote

Maak jezelf niet gek. Zwanger worden kan heel lang duren, waak ervoor dat je niet bakken met geld uitgeeft aan al die testen. Zo’n kleintje kost ook al genoeg. ; ) Succes.

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Wie kan de vader zijn? #5665915 Quote

Zielig voor je kindje, tja, seks kan lijden tot zwangerschap en geen enkel voorbehoudsmiddel is 100%. Meer woorden wil ik hier niet vuil aan maken.

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Miskraam na 16 weken #5661625 Quote

Daantjester, t is voor jou nu een maand verder. Hoe is t nu? ’t Is echt heftig hè..

Ik ben blij dat ik er drie hier heb rond lopen, dat geeft mij een goede afleiding. Ik zou niks anders willen dan weer zwanger worden. Maar m’n man vind t nu echt goed zo… En ik merk dat ik dat wel echt moeilijk vind. Ben nu 7 x zwanger geweest, heb 3 kinderen rond lopen. Nu maar genieten van wat we wel hebben en niet wat we niet hebben. Pfff…. :'(

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Miskraam na 16 weken #5659327 Quote

Jeetje Annemarie, wat onbegrijpelijk. Niet te bevatten dat iemand zoveel pech moet hebben, wat een verdriet.

Wat mij nu veel doet is gewoon even een arm om me heen, ’t van me af kunnen praten. Verder kun je als vriendin denk ik weinig doen.

Wij hebben haar begaven met alleen onze kinderen en de oma’s, de rest vertel ik dan ook ‘trots’ dat ze onder die grote herkenbare boom ligt. Niet dat ik anderen ermee naar toe neem, maar t vanuit onze achtertuin kan aanwijzen.

Gebruiker216630, ik wil jou ook nog echt heel veel sterkte wensen. Dit zal altijd jullie eerste kindje zijn en altijd een warm plekje in jullie hart hebben.

Vissen..
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5659283 Quote

Supertje, wat een verdrietig nieuws weer. Ik hoop t allerbeste voor je.

Ik heb mijn verhaal bij verlies en verdriet gedeeld…