MamavAimée

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: NESTELDRANG!!! #4191404 Quote

Hihi erg he, ik loop dat ook al weken te doen. Elke dag maar weer en wekelijks herhalen. Ik ben morgen uitgerekend, maar ja je weet nooit wanneer het komt he 😉 mag ik vragen waarom ze je met 37 weken gaan strippen?

Gr Siemy (mei mama)

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: s’Nachts wakker worden voor een speen! #4191129 Quote

Ik had bij mijn dochter een speen met een ring.. En daar haalde ik een spuugdoekje door heen in de lengte zeg maar en dan vouwde ik hem dubbel zodat hij niet voor haar neusje kon schuiven, zo is de speen wat zwaarder en schiet die er niet uit bij elk zuchtje en steuntje.. Misschien helpt het…

gr Siemy (mei mama)

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: Kolven #4186367 Quote

Als het alleen om zo nu en dan een flesje te geven is zou ik gewoon een handkolf doen van Avent ofzo.
    Maar als je straks ook wilt kolven als je aan het werk bent zou ik gaan nadenken over een electrische kolf. Die zijn best prijzig, maar ik weet van Avent dat je gewoon de handkolf kunt kopen van geloof ik 50 euro en dan kun je bij een thuiszorg winkel een electrische kolf huren zodat je eerst kunt proberen (volgens mij 10 euro per week) en anders een electrische kolf kopen. Is wel een investering maar je hebt er ook wat aan.
    Het is dus maar net wat je zelf wilt. Hoevaak en vanaf wanneer je wilt kolven. Zou gewoon zelf ff een warenonderzoek gaan doen als je weet wat je wilt.

Succes..

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: wanneer beginnen met fles naast BV? #4185681 Quote

Je kunt vanaf een week of 5 wel beginnen met zo af en toen een flesje, hoeft niet structureel maar gewoon 1x in de week zodat ze ook weet wat een flesje is, en ze straks niet gaat weigeren als jij weer moet werken of iets voor jezelf wilt doen.
    Succes dr mee

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: Ik denk dat dit het begin van het einde is… #4179085 Quote

Goh Indie wat een goed nieuws..
    Het blijft voor jezelf denk ik nog even spannen maar straks kan je lekker gaan genieten 😉

gr Mama van Aimée (mei forum)

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe is het met iedereen? #4179076 Quote

Wat Spannend Sophie.. Opzich wel een lekker idee dat ze je niet langer laten lopen. Maar ook wel weer spannend.
    Is het jullie eerste kindje? en is er een reden voor dat het kindje zo groot is? (wordt geschat?)

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: Jullie kunnen mij zeker helpen #4179081 Quote

Ja is idd waar dat het in de zomer is. Maar je zult maar net een kindje krijgen wat de warmte niet goed kan houden dan is 1 wel heel weinig. En als je in aug s avonds lekker wilt lopen kan het ook best fris zijn (mijn dochter is van juli 2006)
    Jaaaa hydrofiele luiers zijn echt heeel handig die gebruikte ik overal voor hihi

MamavAimée
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe is het met iedereen? #4178857 Quote

Ja vond het hier ook al erg rustig maar toch nog mensen die actief zijn hihi

Ben vandaag 34 weken en voel me nog redelijk goed. Gister ff een minder dagje. Was erg moe en overal last van maar is met dit mooie weer meteen weer over 😉

Zijn jullie er allemaal wat klaar voor?

xxx