annemarie35

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5709682 Quote

Hey mama34

Ja helaas hetzelfde afgelopen weekend opgenomen ivm veel vloeien en nu morgen kijken of alles schoon is.

Ik zou nu bijna 12 weken zwanger zijn maat met 8 weken is het hartje gestopt…pijnlijk en vooral angstig…

Dat vloeien moet echt gaan stoppen nu dan voel ik me beter denk ik en ik wil ook terug met IUI starten.

Maar voor mezelf heb ik even een pauze ingelast tot februari dan gaan we weer fris beginnen  🙂

Hoever was jij nu zwanger??

Waarom nou precies bij ons? Saar jij en ik allemaal pcos allemaal ellende met zwanger worden en dan krijg je dit!? Vind het zo stom…

Dikke kus en sterkte

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5709569 Quote

Mama 34 hoe gaat het nu met je?

Hier net terug uit het ziekenhuis ben een nachtje opgenomen geweest. ..

Echo gehad maar nog een behoorlijk aantal stolsels te zien dus woensdag weer terug….

Wat een ellende zo’n miskraam poe. .

Straks weer verder met clomid etc…eerst even rust. ..

Ik hou jullie in de gaten

Liefs

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Tijd tussen miskraam en nieuwe zwangerschap #5709518 Quote

Gelukkig hier ook geen  curettage ik ben benieuwd hoelang het hier nu gaat duren…Ik moet via het ziekenhuis zwanger worden helaas dus zie daar tegenop ergens maar goed…

Ik volg even hier hoe of wat

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Hoop na diagnose missing abortion #5709515 Quote

Jezus nou lekker dan!

Ik heb net mijn miskraam gehad van een missed abortion en geloof me je ziet echt wel of het geen hartslag meer heeft….hier net de 10 weken echo een vruchtje van 8 weken en helaas geen hartje te zien…

Ik hoop op goed nieuws voor je!

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5709513 Quote

Hey dames

Ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis zaterdag…

Na een echo zat er toch nog teveel aan stolsels dus opnieuw 4 tabletten gekregen naar ze wilde dit graag in de gaten houden. ..

Dus ik werd op de kraamafdeling gelegd, wel alleen hoor maar dat was wel ff naar.

Hebben ze mij 8x lopen prikken rondom pols etc omdat ik dunne aders heb en ze wegrollen . De bedoeling was een waaknaaldje en dan zondagochtend een echo en nuchter blijven voor eventueel een curettage.

Maar ik mocht naar huis, hij zag wel stolsels maar ik moet woensdag nog eens via een echo kijken of die dan ook weg zijn…jezus dames wat een ellende man! ik wist echt niet dat er zo’n nasleep van kon zijn…

Wat ik nu probeer is niet de verhalen te lezen bij mensen waar het steeds maar fout gaat ergens denk ik gewoon Annemarie dit was pure pech de volgende keer blijft hij/zij plakken maak je niet druk…

Maar internet is nu soms gewoon echt niet handig al die doem verhalen  🙁

Wel weer fijn om dit even van me af te kunnen schrijven…Ik vloei nog behoorlijk daar word ik sago van heb de neiging een tampon erin te stoppen dat gore maandverband bah…het belemmert me enorm iig…

Jammer dat de test negatief was melissa moet goedkomen

Xxxx

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5709316 Quote

sorry voor de typfouten ! klote mobiel toetsenbord grrr

Pillen ipv pullen en ik zit ook bij accupunctuur

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5709315 Quote

Hey sanne

Hier om acupunctuur trouwens ik zweer erbij! ik heb die 4 pullen ingebracht en het is direct begonnen . ..

Nu heb ik het vruchtje gezien dia ik dacht dit is het dan maar gisterenmiddag weer 1.5 uur weeën gehad en ik verloor weer veel stolsels.

Is dit normaal? Ik vloei ook behoorlijk en voel me slapjes maar ik twijfel om het nummer te bellen die ik gekregen heb. Zijn de kraamsuites maar pfff

Het is idd emotioneel een achtbaan dit ik hoef gelukkig pas 30 december weer te werken en ga deze tijd goed benutten om dit achter me te laten

Rond februari gaan we opnieuw proberen via het ziekenhuis zwanger te worden ik wil nu gewoon ff geen polonaise aan mijn lijf.

Wat fijn dat er hier toxh zwangeren zijn ben ik blij om ♡

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in juni 2017 #5709314 Quote

Hey dames

Miskraam is op gang gekomen en nu hopen dat ik niet alsnog een curettage moet…

Ow mijn dochters naam spreek je uit als Daaaani 🙂

Ik ga jullie nu verlaten ik wens jullie enorm veel succes in jullie zwangerschap en ik hoop over een tijdje weer mee te kunnen babbelen in een andere groep natuurlijk….

Liefs Annemarie