annemarie35

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: HSG gehad #4502874 Quote

Succes in deze malle medici molen 🙂

Ik zal voor je duimen iig!

Groetjes,

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Een update… #4502622 Quote

@supertje

Natuurlijk mag jij dat vragen 😉
    Ik weet het eigenlijk zelf ook niet waarom ze dit deze keer gedaan hebben en de andere keren niet, misschien komt het omdat ik nu in een ander ziekenhuis zit die wel alles serieus nemen.

Wat ik nog weet uit het andere ziekenhuis is dat ze absoluut geen stap verder met mij wilde dan clomid omdat ik teveel overgewicht had en in dit ziekenhuis mocht ik kiezen of ik verder ging met clomid of ging spuiten.

Omdat de clomid iedere maand een mooi eitje geeft dacht ik dat het dan een kwestie van wachten is tot het raak is plus het andere ziekenhuis is zo smerig geweest om als overdracht te zeggen dat ik maar 6 keer clomid gehad had en dat ik 4 keer een eisprong gehad had dat klopte echt niet.

Maar ik denk dat clomid gewoon niet gaat werken voor mij op de 1 of andere manier…8 oktober ga ik praten met de gynaecologe en dan maak ik meteen duidelijk dat ik geen vertrouwen heb in dit middel en dan hoop ik dat ik de volgende rond mag gaan spuiten ( al hoop ik nog steeds dat die volgende ronde niet nodig is)

@ilse1977
    Dank je wel 😀
    Ja ik mag echt nog spreken van geluk idd…

Super bedankt voor jullie reacties 😉

groetjes liefs

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Een half jaartje geleden!! #4502533 Quote

Heey meid..

Ik snap je frustraties echt…ik denk er soms ook zo over …
    Ik ben inmiddels 3,5 jaar aan het proberen en het lijkt wel of de ooievaar drukker bezig is mensen te bevruchten die met geldproblemen zitten of mensen waarvan de relatie op punt van knappen staat of nog erger mensen die dan toch maar met 12 weken een abortus doen ( vorige week vertelde een meisje in mijn klas dat ze dat had gedaan)…

Echt meid ik snap je !!

De wereld is niet eerlijk ik blijf desondanks positief ik ben al 32 jij gelukkig nog 25 wie weet…

Ik wens je enorm veel sterkte met je keuze etc.

liefsss

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Toch echt… #4502534 Quote

Ontzettend gefeliciteerd!
    Dit geeft mij hoop 🙂

Liefs

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: opnieuw proefkonijn #4502536 Quote

Succes!!

Groetjes Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: iui #4502537 Quote

Ik ben toch even nieuwsgierig of je inmiddels ongesteld bent of nog ( en ik hoop dit natuurlijk!) braaf zit te wachten??

Ik duim!!

groetjes,

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Toch wel #4502538 Quote

Gefeliciteerd!!

geniet ervan 🙂

Groetjes,

Annemarie

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: vraagje #4502539 Quote

Nou meid zijn we samen balend ongesteld geworden gisteren …

Succes met je onderzoeken!

Groetjes,,Annemarie