annemarie35

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Acupunctuur #4493336 Quote

Hey Nanny82,

Toevallig heb ik vandaag ook naar een centrum gebeld waar ze accupunctuur doen…
    Ik kreeg die tip bij mij in de sportschool en heb daar in eerste instantie niks mee gedaan, omdat ik in het verleden al eerder accupunctuur heb gedaan (niet om zwanger te worden overigens) en ik vond dat totaal niet helpen…Nu was het ook het geval dat die vrouw altijd bij ons in de kapsalon kwam en ik altijd het idee heb gehad dat ze niet echt zoveel wist van accupunctuur hahaha!

Maar nu iedere keer bij mij ook een zwangerschap uitblijft ben ik ook ten einde raad…ik heb zoals ik al zei dit centrum gebeld en hun zeiden letterlijk mevrouw als ik moet tellen hoeveel geboortekaartjes wij inmiddels hebben nadat diegene bij ons behandeld zijn ben ik morgen nog niet klaar…dus ja je kunt je voorstellen dat mijn eierstokken gelijk errug blij werden 😛

Maar ik zit dus ook echt met dat dilemma van wat gaan we ermee doen…het kost ook nogal wat en gelukkig ben ik goed verzekerd maar ik mag sowieso 110 euro zelf ophoesten, daarbij mocht het dan een wekelijks bezoek zijn is dat 180 euro per maand eerst ff zelf ophoesten en dan pas krijg je het terug…anderzijds is het me meer dan waard als ik dan wel zwanger ga worden!

Al met al hoop ik dat het gewoon voor iedereen werkt want het is af en toe echt niet eerlijk verdeeld vind ik 🙁 Succes met je keuze!!

Groetjes Annemarie31

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: weer wachten #4493337 Quote

He wat jammer!!

Succes met de volgende ronde!

Groetjes Annemarie31

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Als t niet vanzelf gaat #4493338 Quote

Hey,

Ik heb ook PCOS…
    Ik heb helaas wel overgewicht en ben nu druk bezig met afvallen…
    Dat lukt gelukkig goed! Overigens heb ik wel een dochtertje van 6 jaar oud die toch spontaan gekomen is…mijn zusje heeft ook PCOS en mijn moeder ook, mijn zusje is in november bevallen van een jongetje en ook bij haar was het spontaan!

Het ios gewoon erg lastig allemaal want ik heb ook altijd moeite gehad met dat afval verhaal…ik woog eerst 11 kg lichter als dat ik nu weeg en toen raakte ik ook niet zwanger dus ik twijfel daar enigzins aan…
    Nu ben ik al weer 14 kg afgevallen en ga gewoon stug door, ondanks dat ik clomid slik lukt het me toch best een beetje trots daarop 🙂

Ik hoop gewoon voor je dat je postitief kunt blijven ik moet eerlijk zeggen dat sago zijn kan ik met je delen want vandaag had ik weer een groei echo en er was geen moer te zien dus ik was flink pissig…
    Om me heen zijn inmiddels 4 vriendinnen van me zwanger binnen een poep en een zucht dus dat is dan wel confronterend ik gun het hun echt van harte, maar had zelf ook willen zeggen ja jongens ik ben ook zwanger maar helaas…

Ik wens je echt heeel veel succes en mocht je ff je hart willen luchten dan ben je welkom!

Groetjes Annemarie