annemarie35

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5709313 Quote

Nee mama 34 potverdorie zeg. ..:-(

Sterkte lieverd

Xxx

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5708822 Quote

Hey saar

We zitten in hetzelfde schuitje bijna…

Gisteren is mijn miskraam op gang gekomen…vruchtje is gestopt met groeien met 8 weken…heel.heftig geweest gisteren moet ik zeggen eerst even kijken of ik dit een plekje kan geven…

Saar lieverd ik hoop dat je snel terug zwanger mag zijn

Mama34 gaat alles goed bij jou???

Verder ken ik er nog weinig ik heb dus ook pcos en gelukkig 2 gezonde dames van 9 jaar en 1 jaar…

Nu was ik dus bijna 12 weken zwanger van mijn derde en dit is helaas een missed abortion geworden…

Ik neem nu even rust voor mezelf ik vloei nog steeds en hoop dat ik volgende week woensdag schoon ben van binnen en niet alsnog een curretage moet…Ik ben inmiddels 35 jaar en het voelt toch als een tikkende klokje ofzo…

Ik probeer jullie verhalen wat bij te lezen

Xxx

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5708621 Quote

Helaas moet ik me hier gaan aansluiten…

Ik zou bijna 11.5 week zwanger zijn vandaag maar vorige week te horen gekregen dat ik een missed abortion had…

Bij 8 weken nog een hartje gezien en een dag later is het waarschijnlijk mis gegaan…

Heb net 4 cytotec pillen ingebracht om 11.00 en heb nu al gerommel in mijn buik dus ben benieuwd…

Gelukkig heb ik 2 gezonde kids en in december 2014 ook een miskraam gehad alleen nooit op een echo gezien dat maakte het iets makkelijker vind ik…

Ik zal eens jullie verhalen gaan lezen…

Liefs

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Tijd tussen miskraam en nieuwe zwangerschap #5708616 Quote

Hey ik volg even

Want ik heb net cytotec ingebracht dus ik ben benieuwd wanneer alles achter de rug is hoelang het bij mij duurt voor ik opnieuw zwanger ben en of ik een curretage nog moet ondergaan . ..

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in juni 2017 #5708354 Quote

Hey dames

Bedankt voor de lieve berichtjes

Ik wacht nog steeds maar tot nu toe nog niks helaas….

Dinsdag naar de gynaecoloog ik denk voor mijn verwerking hiervan dat ik zo snel mogelijk ‘verlost’ wil zijn van dit vruchtje want ik kan niet verder zo..

Heeft iemand hier ervaring met een missed abortion ? want ik lees verschillende dingen over een eventuele herhaling hiervan…Ik ga het nog 1 x proberen en als dat dan niet goed uitpakt houdt het voor mij gewoon op.

Jullie een fijne zwangerschap toegewenst ik blijf jullie nog even volgen 🙂

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5708100 Quote

Dames

Helaas heb ik een missed abortion gehad….

Gisteren op de echo klopte het hartje niet meer…

Ik ben er kapot van

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: In afwachting van miskraam nr 2 #5708099 Quote

Ik heb helaas nu voor het eerst een missed abortion meegemaakt. ..

Gisteren op de echo geen hartje meer ik zou bijna 10 weken zijn maar ze meette maar 7 weken en 3 dagen terwijl ik vorige week nog een echo had en er een hartje klopte. ..

Ik wil niet gaan afwachten tot het loskomt dit zou mijn derde kindje zijn heb 2 gezonde meiden dus ik had totaal niet verwacht dit mee te maken.

Komt rauw op mijn dak iig

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in juni 2017 #5708098 Quote

Helaas heb ik een missed abortion ik wens jullie het allerbeste…