annemarie35

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in juni 2017 #5708097 Quote

Hey dames

Helaas heb ik een missed abortion . ..

Gisteren klopte het hartje niet meer dus ik kan weer van voor af aan beginnen :-(

Dinsdag gynaecoloog dan bekijken hoe het vruchtje weg kan want dit is kut…ik voel me zwanger maar ben het niet meer. ..ben enorm verdrietig

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5708096 Quote

Hey dames

Helaas heb ik een missed abortion . ..

Gisteren klopte het hartje niet meer dus ik kan weer van voor af aan beginnen 🙁

Dinsdag gynaecoloog dan bekijken hoe het vruchtje weg kan want dit is kut…ik voel me zwanger maar ben het niet meer. ..ben enorm verdrietig

Anna gefeliciteerd en dat alles maar goed mag gaan xx

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in juni 2017 #5707781 Quote

Hey dames

Sorry ik ben geen fanatieke meeschrijven merk nu het mijn 3e kindje is dat ik wat meer in mijn eigen wereldje zit ofzo…

Morgen echo om 11.10 we zullen zien hoever ik nou precies ben…Ik vind alles zo langzaam gaan zeg pffff

Nog steeds niet over die 12 weken heen en ik voel me echt niet gezellig gewoon…geen zin in liefde met mijn man, echt totaaaaal niet…steekjes in mijn buik waardoor ik dan denk och wat is dat nu weer??

Afgelopen weekend van de trap gesodemieterd ook mijn buik gestoten naar aangezien ik tussen de 9/10 weken moet zijn kan dat geen kwaad zei de verloskundige…morgen maar eens bekijken dan op de echo…

Werken valt me vies tegen, vermoeiend en dat lijkt nog niet echt weg te gaan…Ik ben zeer snel geïrriteerd en dan word ik boos op mezelf want kom op denk ik dan ik moet toch genieten ???

Ook hier bijna 6 kg kwijt omdat ik geen eetlust heb nu ben ik toch te zwaar dus ach…met 12 weken krijg ik al een suikertest op hoop van zegen dat alles gewoon goed is…

Nu eerst die spanning voor morgen die echo…vorige week kreeg ik een echo en werd bijna een week terug gezet dus dat is dan toch weer een beetje schrikken. ..Ik weet met die iui precies wanneer ik zwanger geworden ben dus ja…

Fijn genoeg geklaagd ik hoop iig dat ik wat gezelliger ben over een paar weken!!

Ow ja ik draag al soms zwangerschaps broeken maar ze zijn nog te groot…

Ps Dani wat leuk dat ik je naam tegenkom aangezien mijn jongste dochtertje ook zo heet ook zo geschreven zoals jij 🙂

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: HELP! Mooie meidennaam gezocht! #5706716 Quote

Ow je wil niks eindigend op een a logisch!!

Eve of Ivy

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: HELP! Mooie meidennaam gezocht! #5706715 Quote

Ik vind het zo grappig dat jij dezelfde tik hebt als mij niet eerder letters gebruiken die er al zijn doen wij ook niet hihi!

Mijn 2 meiden heten Jill Sofie en Dani Emma nu ben ik zwanger van de derde en zit te denken aan Nika of Mila Manou heeft ook iets…

Ben pas 8 weken eerst eens kijken of het wel een meisje is hahaha

Succes !! Juna is zeker leuk

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5704757 Quote

Hey ladies!!

Wat ontzettend leuk om weer wat te lezen van jullie 🙂

Ondertussen 1e echo gehad met een kloppend hartje en morgenvroeg weer een echo dan ben ik 6 weken en 6 dagen ongeveer 😉

Ik voel me verder ook erg goed los van het dagen kunnen slapen hahaha

Sparkle Dani is van 26 februari die is dus 2 jaar en 3 maanden als deze kleine geboren wordt 🙂

Wat leuk dat je weer les geeft hihi ik kan me voorstellen dat het druk is! Mijn hart zou gerust een 4e willen maar dat gaan we echt niet doen dus ergens enorm emotioneel nu dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ga zijn…

Ik ga straks ouderschapsverlof opnemen 6 uur per week zodat ik van 24 naar 18 ga en dan ga ik mijn kappersvak meer uitbreiden zodat ik meer mijn eigen tijd kan indelen .

Heb ik erg veel zin in!

Wenser hoe gaat alles met je zusje??? nog goed neem ik aan???

Ik vind het zo knap van je met je kids en dan die studie maar jij gaat dat vast en zeker allemaal halen!!

Morgenvroeg 8.45 ga ik kijken of kruimel goed gegroeid is en dan mag ik 22 november weer bij de gynaecoloog waar ik met Dani ook gelopen heb, die knapperd hahaha

Heb ik ook zo’n zin in ;-p

Fijne avond dames!

Xxx

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: 3e kindje, super spannend #5704756 Quote

Hey renske !!

Ow spannend he ja dat heb ik dus ook verder weinig last en daar word ik onzeker van dus was erg blij met deze echo en die van morgenvroeg 🙂

Ik mag de 22e alweer hahaha

Ik ga voor je duimen maar het zit vast goed!!

annemarie35
    Bijdrager
    In reactie op: Wie kan er ook niet wachten op de echo? #5704462 Quote

Hier nog eentje die niet kan wachten! ik heb donderdag eerste echo gehad met 6 weken hartje klopte mooi!

Woensdag volgende echo en dan 22 november weer! Ben zo blij met meerdere echo”s

Ik test nu nog iedere dag ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger nu hahaha