NoraMae

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Stoere korte (aparte) jongensnaam #5731327 Quote

Sef, Sep, Raff, Owen, Lev, Vik, Boaz

NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 7 weken wil niet in de box, wipstoel, triptrapp #5727569 Quote

Super normaal 🙂 Jij bent zijn wereld!

Ik nam mijn zoontje op dit soort momenten bij me in de draagdoek zodat hij dicht bij mij kon zijn maar ik toch even mijn handen vrij had. En echt, het beste advies wat ik je kan geven is; geniet ervan zolang het duurt, ze zijn echt maar heel even zo klein. Ik heb mijn zoontje lekker vaak bij me gepakt, die vaat kwam ’s avonds wel weer.

NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Draagzak??? #5727567 Quote

Mucibi is een ergonomische en betaalbare draagzak. Ik heb zelf geen ervaring met dit merk maar je zou het best eens langs een draagconsulent kunnen gaan om verschillende zakken te passen. Er is zoveel en het is zo persoonlijk wat je fijn vindt. En een goedkope maar niet fijne zak ga je ook niet gebruiken dus dan is ook 50 euro veel geld 😉

Succes!

NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en op straat (17weken) #5712502 Quote

Het FIOM kan jou hierbij helpen. En anders de huisarts of een andere zorgverlener. Waarschijnlijk kom je in aanmerking voor een moeder/kindhuis. Zorg goed voor jezelf en je kindje ❤.

NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Infacol #5711189 Quote

Heeft ze verder nog ergens last van? Dunne ontlasting, spugen, krampjes, eczeem, veel huilen, slecht slapen, veel boeren of scheetjes laten bijvoorbeeld? Mijn zoontje bleek een koemelkallergie te hebben terwijl ze in het begin ook babyacne noemden. Sterkte!

NoraMae
    Bijdrager
    In reactie op: Test niet overtuigend #5711188 Quote

Ik testte een week na mijn nod voor de eerste keer en het streepje was ook licht. Om de één of andere reden konden wij niet meteen blij zijn en hielden een slag om de arm. Het weekend daarna kreeg ik helaas een miskraam.