KHCO

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Babytje slaap toch eens… #10254714 Quote

Mijn zoontje had/heeft,nu 11 maanden, ook verborgen reflux en hier hielp het hoofdeinde van het bedje omhoog met een paar boeken en inbakeren met een puckababy, dan zitten ze niet helemaal opgesloten maar kunnen  zich er ook niet uit werken. En zoals de andere al zeiden wat meer flessen met minder voeding. Hier kreeg hij nog 5x/6x 180 en ik gaf ze iets dichter op elkaar. Ik geef hero comfort omdat deze wat dikker is. Daarnaast gebruikte ik ranitidine (dit is nu uit de handel maar je hebt ook andere medicijnen) ik ben ook bij een goede osteopaat geweest. Met ongeveer 4/5 maanden werd het al minder en met 6 maanden was het zo goed als weg. Maar laatst kwam het door een verkoudheid weer terug 😔. Sterkte en hopelijk Gaat het snel over.

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Voeding CB #10251177 Quote

Wat je misschien kan geven als je dat nog niet geprobeerd hebt is van ella kitchen melty sticks, van die chips achtige stengels is vanaf 7 maanden en zijn langer dan een Langevinger, dan smelt zo goed als in je mond en zeker als ze er op gaan sabbelen, hierdoor kunnen ze er zo goed als noet in stikken en leren te kauwen en door te slikken 

aterkte! 

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Onlangs grote broer geworden nu enorm stout #10227649 Quote

Ik heb dit ook zoon van 3 luistert gewoon niet

van een engel met naar bed brengen is het letterlijk hela gewo

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Man is meer kraamvrouw dan ik #10213046 Quote

Vervelend dat je er zo allen voor staat. Mijn zoontje had ook verborgen reflux en na twee weken had ik al via de HA ranitidine gekregen, nutraliseert het maagzuur en zorgt voor minder pijn. Hoofdeinde wiegje flink omhoog met boeken onder de poten, inbaker slaapzak (de kleinste) van puckababy, pittenzakje voor de darmpjes en naar een osteopaat geweest. Vooral het inbakeren hielp en het slapen in de maxicosi overdag. O en je kan de voeding indien BV indikken met JbM of bij FV bijv Hero comfort geven, komt de voeding minder goed terug. En proberen zolang mogelijk Na de voeding hoog te houden. Veel sterkte en ik weet na een maand of 4 gaat alles stukken beter

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Kindje diarree #10213044 Quote

Ja hier ook alles onder bij iedere tand en het heeft zon typische nare geur! Zolang je kindje genoeg drinkt eet en plast en het maar bij 1x per dag blijft lijkt het mij ook tandenpoep

Sterkte

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Indroogstreep kruidvattest. 2v5 #10208701 Quote

Het ziet er uit als een ‘je bent zwanger’ streepje. Ik had de eerste keer een digitale teat van cb en die zei zwanger op een avond en de ochtend erna niet zwanger.. maar ik was wel zwanger😁 hoop het ook voor jou!!

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Ingepland zwanger #10204570 Quote

Een broer of zus is naar mijn mening en ervaring het grootste kado wat je je kind kan geven! Hoop dat jullie er samen uit komen, geef het wat tijd! Veel sterkte

KHCO
    Bijdrager
    In reactie op: Doe ik het wel goed? #10202525 Quote

Ik gebruikte de inbakerslaapzak van puckababy (de kleinste) deed hem aam voor de voeding en dan na de voeding in de wieg en dat ging erg goed. Hij werd tijdens de voeding lekker rustig en dan was het geen gevecht met die slaapzak. Mijn eerste heeft 1,5 jaar op mijn kamer gelegen (kwam ook door omstandigheden) mijn tweede is nu 6 mnd en ik verwacht dat hij nog wel tot een jaar bij ons in zijn ledikant ligt. Als hij nu een beetje wakker word of zijn speen kwijt is hoef ik maar naast me te reiken en hij slaapt meteen verder, ik hoef dus mijn bed zo goed als niet uit! 

Je vind vanzelf een ritme wat voor jullie werkt, gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat is toch het beste