gebruiker875402

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • gebruiker875402
    Bijdrager
    In reactie op: Huilen (lees schreeuwen) tijdens voeding #4513693 Quote

Hallo,

Hier zijn de flessen ook een groot probleem.
    Ons zoontje is vandaag 3 maanden, maar eigenlijk vanaf dag 1 was het drinken een probleem. De eerste 2 weken heeft hij borstvoeding gehad, maar hij klokte de voeding naar binnen, dit ging dus niet. Toen over gegaan op fles. Toen hij 2 en halve week oud was werd hij in het ziekenhuis opgenomen omdat hij projectielbraakte. Er is toen een echo gemaakt en daar had de radioloog op gezien dat de voeding niet goed doorliep. Maar na een weekend observatie en liggend voeden werd het spugen minder.. Alleen het krijssen bleef.. Soms wel 8 uur per dag. En vooral de flessen en er na was een probleem. Verschillende voedingen geprobeerd. Maar om dat koemelkallergie heel erg bij ons in de familie voorkomt dit steeds aangegeven maar huisarts vond het onwaarschijnlijk. Omdat het krijssen niet stopte weer contact gelegd met het ziekenhuis.. Toen hij 7 weken was ( en ik bijna overspannen) is hij weer 6 dagen opgenomen ter observatei en weer de koemelkallergie aangekaart.. Weer werd dT afgewimmeld en na 6 dagen kregen we te horen dat we moesten accepteren dat we een huilbaby hebben en dat hij reflux heeft. Toen hij een weer een week thuis was op eigen initiatief pepti geprobeerd en dit had na 24 uur al effect.. Huilen werd minder maar drinken blijft lastig. Drinkt nu nog maar rond de 600cc per dag. Volgende week wordt hij getest op koemelkallergie. Vandaag weer naar weer naar het ziekenhuis geweest waar de logopedist mee heeft gekeken. En die gaf ook duidelijk aan dat hij erg slecht drinkt. Nu weer andere flessen mee gekregen die hij echt niet wil.. (Weigerd nog meer) ook krijgen we nu eindelijk medicijnen voor zijn maag/slokdarm om te kijken of hij daar baat bij heeft.. Het is echt een ramp en ik zit met mijn handen in het haar… Zit er aan te denken om naar een ander ziekenhuis te gaan maar weet niet welk ziekenhuis goed is… Hier iemand ervaring met een goed ziekenhuis of kinderarts.. Want de onze vind dat wij maar naar maatschappelijk werk moeten