gebruiker87796

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Klopt happybaby het maakt je zeker onzeker maar probeer dat los te laten en lekker te genieten. Geloof me hoe meer je vrienden/familie etc het ook weten hoe meer je het gaat beseffen en dus gaat genieten. Ja ik ben ook echt benieuwd hoor of het een tweeling is. De gyn. zei dat het in theorie ook een tweeling kan zijn misschien ergens verstopt en dat het dus nu nog te vroeg was om dit te zien.? Dus aan de andere kant vraag ik me af of ze dit zomaar heeft gezegt ter info lijkt mij niet handig en of het een soort inwerk opmerking was om ons straks niet in shok te zetten. Iemand enig idee of ervaring? Is dit ter informatie gezegd of heeft zij iets gezien? Zo onzeker…

Groetjes

Dankjewel happybaby, jij ook gefeliciteerd!
    Ik heb in december een tussenbloeding gehad vandaar dat zij vroeg kwanen met de echo. Het is echt fantastisch je eerste echo. En met 8 weken kan je al meteen veel meer zien, dat is fijn!
    Ja ben zo benieuwd kan echt niet wachten voor de 2e echo is op 13 maart.

Nergens last van is toch heerlijk geniet ervan! Ik heb last van mijn borsten, rug, misselijkheid af en toe hoofdpijn….

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben ook in oktober uitgerekend, voor ons eerstje. Erg spannend!
    Vorige week donderdag met 5,5 of 6 weken echo gehad en een mooi kloppende hartje gezien misschien een tweeling daarvoor was het nog te vroeg over 3 weken weer naar de echo. Zo benieuwd!!

En van harte gefeliciteerd allemaal!

Groetjes