stephanie-timothy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: ontwikkeling en andere ‘feitjes’ #4466884 Quote

leuk! eva is niet zo snel hoor. …wel heeft ze al 2 tandjes veder rolt ze om. maar zitten enzo kan ze niet ze is van 17 jan 6730 gr en 63 cm tis gewoon nog echt een baby ze licht ook nog in de kinderwagen bak dus 🙂

In reactie op: eenkennig #4455539 Quote

Hier al 6 weken heel erg alleen paps en mams is goed veder is iedereen eng als ze schikt komt er ook een gilletje uit haha gekke trien

In reactie op: hoi #4454432 Quote

Welkom leuk ! Hoop dat het snel weer wat drukker zal zijn

In reactie op: te licht #4452435 Quote

Nee klopt Idd die van 2 jaar en 7 maanden is 12 kilo pas net want met 2’5 was hij nog 11 kilo ,en die van 5’5 is net 16 kilo. was ook niet erg dat ze niet zwaar is maar ze was maar 200 gr aangekomen in 3 weken daar zat ze meer over te zeuren .klein is niet erg ben zelf ook maar 163

In reactie op: te licht #4452445 Quote

Idd bijna het het zelfde ja en als ze ziek zijn vallen ze meer als een kilo af :-s en Mick is vaak ziek die van 2 hij lag met 6 weken al met zijn eerste longontsteking in het ziekenhuis ,hij heeft astma,echt een zorgen kind moet nog vaak naar het cb als hij weer lang ziek is want dan is hij zo weer 10 kilo en moet ook wel is vernevelt worden enzo hij was met 5 maanden maar 5 kilo vandaar dat ik het raar vond dat ze eva licht vind. Mick heeft ook een kinder arts

In reactie op: te licht #4452172 Quote

Idd maak me ook niet echt druk maar vraag het me wel af vond het zelf wel mee vallen ,3310 was ze bij de geborten

In reactie op: Oorbelletjes #4451574 Quote

Eva is 4 maanden ,en toen ze 3 maanden was heb ik ook,oorbellen laten zetten heel schatig met roze diamantjes staat haar zo lief ze heeft geen last gehad. En ik maak me geen zorgen om wat andere er van zeggen Tis mijn kind dus ….. En als zij ze later niet meer wil haalt ze ze er wel uit zie je niks meer van

In reactie op: hoevaak slapen jullie kindjes #4451587 Quote

Eva,is om 7 uur wakker 200 cc dan gaat ze om half 9 weer naar bed als ik trug van school ben dan is ze al aan het huilen van moeheid ,dan slaapt ze 2’5 uur dan is,ze een uurtje wakker om vervolgens weer 3 uur ! Te slapen weer 1 of 2 uur wakker weer 2 tot 3 uur,slapen .eva slaapt wel erg veel nog ! Als ik dat zo zie dinsdag naar cb dan zal ik het is vragen of het noormaal is