jeany03

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • jeany03
    Lid
    In reactie op: Eerste echo…niet zo leuk… #4490877 Quote

Hoi Mariska,
    Ff inbreken van het april forum. Een weekje verschil is toch niet zo schokkend? Ik had bij mn eerste echt ook gedacht dat ik 8 wkn was, er werd toen gezegd dat ik 7,1 was. Maar alles zag er goed uit en het hartje klopte ook goed. Later bij de 12 wkn echo kreeg ik mn week verschil weer erbij. Ze hebben toen gezegd dat een week niet erg was en als het hartje mooi klopt, er geen reden toch zorgen zijn. Ben nu 32 wkn. Ze hadden de echo ook uitwendig gedaan, en dan is hij minder nauwkeurig in die termijn. Ik hoop dat voor jou het ook nog gewoon de goede kant opgaat!! Sterkte!!

jeany03
    Lid
    In reactie op: Facebook #4487804 Quote

Word nog gezellig op fb!!

jeany03
    Lid
    In reactie op: Facebook #4487264 Quote

Ga ik doen.. Lijkt me LEUK!!!

jeany03
    Lid
    In reactie op: Hoe is het met jullie? #4482808 Quote

Hoi Yoy,
    Nog 6 daagjes dan ben ik ook op de helft.. En ook hier gaat het goed. Heerlijke weken dit! Heb ook al een buikje, maar ga 3 x per week sporten nog, dus gaat het niet heel hard dit keer. Voel de baby ook steeds beter en aan de buitenkant zie ik daar ook niks van.. Heb zin in mn 20 wkn echo 27 nov, maar vind t ook spannend.. Zou alles goed zijn? Ik moet ook op tijd eten, anders word ik naar. En ik ben vreselijk benieuwd naar het geslacht!!
    Gr Jeany

jeany03
    Lid
    In reactie op: Twijfels… #4482424 Quote

Hee Daycey,
    Ik ben iets verder als jij zwanger (19wkn), maar herken dit echt.. Dan nemen de kwaaltjes even een beetje af, maar bereid je voor op de volgende lading HcG.. Want net als je gaat twijfelen komt het soms in volle hevigheid terug. Rond de 10e week werd het bij mij ook een stuk beter.. Met 11 weken was ik weer zo beroerd als een hond. Kop op hé, t komt helemaal goed met jou!!!!

jeany03
    Lid
    In reactie op: Beeb beweegt goed! #4482198 Quote

Ik zie geen bobbels, maar voel beebje ook best vaak. Soms ook een dagje weinig… Maar ik voel echt dat hij groter word en de bewegingen steeds serieuzer. Heerlijk!! Ben 18+3 vandaag..

jeany03
    Lid
    In reactie op: Eindelijk….. #4482136 Quote

Welkom bij de club..! Gezellig dat je erbij komt. Ik heb ook over 2 wkn de 20 wk echo en ben super benieuwd wat het word!!

jeany03
    Lid
    In reactie op: en het is ………….. #4481863 Quote

Wow gefeliciteerd hoor!! Heb er ook zo’n zin in om te weten wat het geslacht is! 27 nov 20 weken echo… Nog even geduld!!!