Daniëllebritt

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na Mirena spiraal #10230365 Quote

Begin januari spiraal laten verwijderen. Begin maart voor ’t eerst ongesteld. Toen eind juni weer maar die ongesteldheid is opgewekt met medicatie omdat het zo lang duurde. Nu had ik eind juli weer ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks. Mocht ik eind deze maand nog niet ongesteld zijn word ik door gestuurd naar gynaecoloog  Uitmezelf dus maar 1x ongesteld geworden tussen januari en nu en 1x opgewekt maarja dat is toch niet echt eerlijk zeg maar.

Ik hoop echt voor je dat je cyclus snel en vooral geregeld op gang komt. Geluk ook heel veel positieve ervaringen van andere. 

Ik wilde toch mijn verhaal met je delen. Ik heb toen dezelfde vraag als jou gesteld toen hier en kreeg alleen maar positief verhalen van zo zwanger enzo. Dit gaf mij veel positieve hoop maar daardoor kwam eigenlijk de klap dat het nu allemaal zo lang duurt extra hard aan. En nog niet eens zo zeer dst we nog niet zwanger zijn maar meer het feit waarom heb ik niet gewoon een cyclus baart me het meeste zorgen. 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Sensitest positief, CB digitaal negatief #10228688 Quote

En heb je al opnieuw getest? 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Schildklierwerking #10224709 Quote

Mijn waarde is iets van 9,2 ik zit er boven op met mijn huisarts. Slik wel al medicatie best hoge dosis. Mijn huisarts gaf aan met kinderwens dat die hem Max 1 wil hebben 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Menstruatie opwekken? #10224645 Quote

Heey, 

Ik was niet aan de pil maar had een spiraal. Na verwijdering 59 dagen geduurd tot eerste ongesteldheid. Daarna duurde het weer heel lang. Na 93 dagen niet ongesteld te zijn geweest naar de huisarts gegaan die heeft mij primolut voor geschreven om de menstruatie op te wekken. Moest een week de medicatie slikken na het stoppen 3 dagen later ongesteld geworden nu moet ik eind deze maand weer natuurlijk ongesteld worden met een beetje geluk. Ik moet dit in ieder geval nog even afwachten tot eind augustus. Mocht ik eind augustus niet ongesteld zijn geworden uit me zelf dan stuurt de huisarts me meteen door naar de gynaecoloog dus ben benieuwd 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Primolut medicatie voor opwekken menstruatie #10219651 Quote

Mijn menstruatie is zondag dankzij de medicatie begonnen. Het is niet te vergelijken met een gewone menstruatie als ik kijk naar de hoeveelheid bloedverlies. Maar toch zeker wel al 4 dagen aan ’t bloeden. Langs de huisarts geweest en gezegd dat medicatie helpt. Hij gaf aan dat dat een goed teken is. Mocht ik tussen nu en eind augustus weer niet ongesteld worden dan hoef ik de huisarts alleen nog maar te bellen en dan regelt hij een verwijzing naar de gynaecoloog. Heel spannend of ’t nu dus wel uit zich zelf gaat komen. 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Voor iedereen met lange cyclus #10219576 Quote

Hey dames, 

Ik in januari mijn spiraal laten verwijderen toen na 59 dagen ongesteld geworden daarna duurde het heel lang. Met dag 93 va mijn cyclus naar de huisarts geweest daar medicatie gehad om menstruatie op te wekken. Dat ging goed werd op da 103 van mijn cyclus ongesteld en dat was afgelopen zondag. Gisteren weer bij huisarts geweest omdat ik niet weer 93 dagen wil wachten. Hij gaf als ik in 1,5/2 maand nog niet ongesteld ben dat ik dan alleen nog maar hoef te bellen en dan stuurt hij me meteen door naar de gyncoloog.

Hoop dat ik het eind deze maand uit mezelf wordt. 

Gr Daniëlle 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Primolut medicatie voor opwekken menstruatie #10217344 Quote

Hoi samms. 

En de hormonen die je slikt zijn dat dan de zelfde als die ik nu had of andere?

Heeft de gynaecoloog onderzoeken gedaan al? 

Daniëllebritt
    Bijdrager
    In reactie op: Spiraal verwijdert wanneer weer ongesteld? #10217342 Quote

Januari spiraal verwijderd. In maart 5 dagen ongesteld. Sinds dien niet meer. Zit nu op dag 100 van mijn cyclus.

Op dag 93 naar de huisarts gegaan. Nu pilletjes gekregen om menstruatie op te wekken. Vanmiddag laatste pilletje in nemen en dan zou ik over 2 a 3 dagen ongesteld moeten worden. Ben benieuwd. 

Word ik binnen een week niet ongesteld dan moet ik weer terug komen.