Zonnebloem

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10234785 Quote

Goedemorgen, 

Ik heb vanochtend getest en helaas negatief. 

@Wendywag we zitten een beetje in dezelfde situatie. Ik had ma 12 augustus mijn nod. Ben nog steeds niet ongesteld geworden en vandaag weer een negatieve test 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10234189 Quote

Vandaag een test gedaan maar helaas negatief. Misschien aankomend weekend nog eens testen als mijn menstruatie alsnog uitblijft. 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233804 Quote

@liekestoop, @marrii, @gebruiker10153634 

wauw gefeliciteerd dames! Super leuk! 

Ik had ook allang kunnen testen(va de 12e) maar heb het nog steeds niet gedaan. Ben bang dat het net als de vorige ronde alsnog doorzet. Toen kwam mijn menstruatie 4 dagen na nod. Heb besloten om tot donderdag avond af te wachten en dan echt vrijdag te testen 🙂 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233354 Quote

@gebruiker10153634 ja zeker! Vorige ronde werd ik pas 5 dagen na mijn nod ongesteld. Dus dat was wel vreemd. Ben benieuwd morgen voor ons ! 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233322 Quote

@magicOne, wat fijn! Gefeliciteerd ben zo blij voor je! 

Andere dames ook gefeliciteerd met jullie positieve testen! 

Ik had gisteren mijn nod ben niet ongesteld geworden. Vanmorgen ook niets dus ik ga morgen een testje doen 🙂  

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232349 Quote

Wauw @Sjemm gefeliciteerd! 

Ik heb sinds vorige week nog steeds beetje last van gevoelige borsten en van mijn buik. Dit heb ik eigenlijk ook vaak als ik ongesteld moet worden. Heb verder nergens anders last van. Maandag op mijn nod maar testen. Maar denk dat  ik gewoon ongesteld ga worden.

Succes voor de andere dames die nog gaan testen! Hoop voor jullie een positief resultaat! 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10231691 Quote

@MagicOne ik denk dat ik wacht tot maandag.. als het me lukt. Ben van plan om niet eerder te testen. En jij? 

Zonnebloem
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10231652 Quote

Hoi dames, 

Ik heb tot nu toe beetje gevoelige borsten en last van mijn buik. Vanmorgen had ik een misselijk gevoel. Verder voel ik niets.. de 12e is mijn nod. Ben benieuwd. 

@chantal2109, Ooh dat is wel apart van je test.