December baby

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • December baby
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in December 2019 #10193651 Quote

Hoi hoi,

Zometeen onze eerst echo, nou eerste ik heb met 5,5 week ook een echo gehad maar dat was meer om te kijken of het op de goede plek zat en dat zat het gelukkig,  voor de rest was daar vrij weinig op te zien.. de zenuwen zijn nu toch wel aanwezig… hoop zo op een kloppend hartje… Nog even en dan mogen wij een kijkje nemen vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger! 

December baby
    Bijdrager
    In reactie op: December Baby #10186929 Quote

Hoi Dames,

Ik heb vorige week donderdag getest en had een heel licht streepje… De dagen erna ook getest en het streepje was steed meer aanwezig😊.. Ik kon het nog steeds niet geloven na vijf jaar.. Meedere onderzoeken gehad in het ziekenhuis.. Maandag toch een digitale test gedaan en zwanger 🎈… Nog steeds heel onwerkelijk en heel onzeker over mijn eigen lichaam( Zou het deze keer goed gaan) 25 april hebben wij de eerste echo als alles goed gaat.. iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!😚

December baby
    Bijdrager
    In reactie op: December Baby #10185402 Quote

Gefeliciteerd!!!😊

Wij zitten in een medische traject. Op advies van de gynaecoloog mag ik zondag testen , maar kon het vandaag niet laten en heb een zwangerschap test gedaan… In het test venster was een licht streepje te zien.. Zou het dan toch nu? 

December baby
    Bijdrager
    In reactie op: Wie moet deze week ook ongesteld worden? #10185400 Quote

Hoi, ik moet aankomende maandag ongesteld worden. Wij zitten in een medische traject,op advies van de gynaecoloog mag ik aankomende zondag testen.. Ik kon het vandaag niet laten en heb een test gedaan, er was een licht streepje in het test venster te zien. Zou het dan toch zo zijn nu? 

December baby
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust na eerste echo #10145402 Quote

positief blijven, het kan nog alle kanten op. Ik had het destijds ook en later een kloppend hartje. Sterkte met afwachten

December baby
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust na eerste echo #10145401 Quote

positief blijven, het kan nog alle kanten op. Ik had het destijds ook en later een kloppend hartje. Sterkte met afwachten