MammavanB

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Positief??? #10212978 Quote

Ik zou zeggen helaas negatief.. ik zie niet eens een vlek of iets..

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Melkachtige afscheiding ervaringen? #10212401 Quote

Ik had op  een donderdag vlak voor ik naar mijn werk ging zoveel afscheiding dat ik ander ondergoed aan moest doen. Op mn werk diezelfde avond ook veel afscheiding.. zondag op maandag nacht had ik een positieve test 🙂 bij was afscheiding dus een een goed teken !

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Kinderwens en solliciteren op andere baan? #10212170 Quote

Bij mn eerste had ik geen vast contract maar kreeg het wel gewoon. Ik was 27 toen en hun zeiden wij verwachten ook wel dat je een gezin gaat stichten (op jongere of wat oudere leeftijd).

Zoonlief werd vorig jaar mei 3 jaar en heb een andere baan gezocht. Eind maart gaan solliciteren en per 1 mei begonnen. Ik wilde heel graag een 2e en had vorig jaar november een positieve test in handen. Ik heb t met 8 weken wel aan mijn manager verteld omdat ik het heel spannend vond en ik graag duidelijkheid wilde. Ze was wel wat verbaasd maar vond het leuk voor mij. Afgelopen mei gewoon  contract verlenging gehad weer voor een jaar en (hopelijk houd ze woord) met de volgende verlenging mijn vaste contract.

Nu bijna 35 weken zwanger en 1 oktober weer beginnen 🙂

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10211997 Quote

Gelukkig word het hier in huis niet zo warm. Scheelt dat we elektrische rolluiken hebben en boven alles bewust donker houden. Wel warmer als gebruikelijk maar het is te doen. 

Alle kleertjes tot maatje 62 ligt klaar.. de rest doe ik wel als hij het past haha.

Ik heb savonds wel veel last van harde buiken. Moet wel zeggen dat hij dan ook wel erg beweeglijk is. Nog 5,5 week dan is hij er gewoon.. heel gek maar ook prachtig idee!

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10210978 Quote

Lepeltje, nu ben ik toch wel benieuwd naar jullie naam! Wij hadden Ronin voor onze 2e, maar ondanks ik het nog steeds een leuke naam vind, net niet leuk genoeg. Ik vind Fender heel erg leuk, maar mijn man net niet leuk genoeg. Zo doende zijn we nu op onderzoek uit naar een naam die we beide leuk vinden haha.. Maar er zijn al 2 namen nu die we allebei erg leuk vinden. We komen er vast wel uit ;).. en de pijn van schaambot herken ik echt heel erg, ik denk juist bij mij aan indalings weeen. Ik moet vrijdag naar de gyneacoloog en zal het dan is vragen. 

Ummie, het doet idd wel zeer, ik lag echt met een kruik op de bank en wilde ook echt alleen maar liggen.. (als het indalingsweeen waren) Ik hoop dat je onderzoek wel goed verlopen is? Blijft toch altijd wel spannend, een zwangerschap.. Ik voel me ook een vaatdoek, nu 34 weken en heb gewoon weinig energie hehe maarja dat is ff niet anders. 

Heerlijk Feska, zo lekker lui zijn.. zon dag (of dagen) zijn heerlijk.

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10210795 Quote

Ik heb niet eens zo gek veel kleertjes gehaald..😅 bij mn eerste kreeg ik zoveel kleertjes dat hij veel niet aan heeft gehad. 3,5 week terug heb ik een groei echo gehad en woog mn kleine man 1700 gram (was toen bijna 30 weken) en hij zat iets boven de gemiddelde lijn. Nu aanstaande vrijdag weer een groei echo, ben zo benieuwd! 

Wij hadden een naam, maar uiteindelijk dacht ik een paar dagen terug dat ik toch een andere naam wil 🙈 vond de naam opeens niet leuk genoeg meer, terwijl ik er echt weg van was🤣 manlief was niet zo blij met mij haha.

Iemand trouwens ervaring met indalingsweeen? Ik heb veel lage buik en liespijn, steken. Het is niet echt fijn zal ik maar zeggen. Weet ook niet of het indalen is hoor heb bij mn eerste nooit weeën gehad aangezien ik een spoedkeizersnee heb gehad bij 34 weken.

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Nod juni #10210779 Quote

Susanna, bij mij bleef die action test ook zo licht. Ik ben toen 2v5 gehaald van kruidvat en was duidelijker, ook niet dr knalstreep die ik verwacht heb! Nu 34 weken zwanger.

MammavanB
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjesnaam keuzestress!! #10209068 Quote

Rachel