MamiZennie

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Warm genoeg?? #10133583 Quote

Hoi! 

Toen mijn zoontje zo klein was deed ik n boxpakje aan snachts. Wel zonder vaste voetjes, ivm warmte kwijt kunnen. Hieronder n romper zonder mouwtjes en hij sliep onder een lakentje en daarboven een wieg deken. Maar ik zat in februari, dus dat was qua temperatuur nog iets anders. Ik denk dat je het prima doet zo? Als je haar in haar nekje voelt en t voelt gewoon op lichaams temp is t prima, zegt t CB. 

Succes:) 

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Premature baby nu 7 mnd #10133484 Quote

Hoi,

Ja die heb ik ook een, maar ook daarmee blijft t zeer lastig. Toch bedankt!

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Voedingsschema baby ruim 8 maand #10133478 Quote

Hoi! 

Waarom laat je die melk van 15.30 niet weg en geef je m 2 baby liga’s? En bij de boterham kun je ook gaan afbouwen op een gegeven moment. Mijn zoontje is nu net 9 mnd en die krijgt al een aantal weken t volgende; 

7u 180+6 melk en 5 eetlepels bambix(pap uit bord met lepel)+ warme thee

10u stukjes fruit met vork 

12-12.30 2 boterhammen en 60cc melk(ben de melk aan t afbouwen, ligt aan de hoeveelheid boterhammen hij eet)

15u 2 liga’s + warme thee

16.30/17.00 groenten + danoon

19.30 210cc melk 

Tussendoor altijd thee, sap of water met n soepstengel indien hij bijv jengelig wordt of ik even moet ‘rekken’

liefs

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Premature baby #10096440 Quote

Ze is nu 3 mnd dus de prematuriteit is ze ip ‘kwijt’ in cijfers. Maar in haar gestel niet. Ze is sinds vrijdag van de neussonde en dus sondevoeding af. We hebben haar laten ‘hongeren’ om te zien of ze dus wel zelf komt voor de voeding. 

Overdag doet ze dit redelijk maar later op de avond en snachts is t lastiger. Probeer elke keer van alles maar helaas werkt tot nu toe weinig. 

Bedankt voor je tips

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Substitute voor de ochtendfles? #10088833 Quote

Of heeft iemand andere tips?

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Verstopte neus, wat doen? #10087853 Quote

En net zijn neusje uitgezogen. Ook ligt er een ui onder zijn bed maar doet allemaal niet veel. 

Ik wil geen medicijnen geven. 

Iemand ideeen? 

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe aankleden 's nachts? #10082309 Quote

Mijn zoontje van 4 mnd doe ik in zijn pamper in de inbakerdoek. Op zijn kamertje is t soms wel 27-29graden.. 

in de deuropening zet ik een ventilator op de zachtste stand, overdag en savonds. Voor de nacht zet ik deze af. 

En nee, hij staat niet op zn bedje gericht maar op de grond:) gwn wat frisse lucht. De kleintjes hebben er zo’n last van. 

MamiZennie
    Bijdrager
    In reactie op: Aerosleep en zomerhoes voor Maxi Cosi #10081958 Quote

Hoi, ik heb een aerosleep onderlegger op het matras van het ledikant liggen, met daar over heen een katoenen hoeslaken. Denk niet dat je kindje fijn ligt op t ‘gaas’ vd aerosleeper. 

Ik ben geen expert, maar zo doe ik t:)