Dee02082017

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Gezocht: Moeders voor Moeders wikkeldeken/doek #10038207 Quote

Geef me anders je mailadres dan mail ik je om verder af te spreken! .

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Gezocht: Moeders voor Moeders wikkeldeken/doek #10038202 Quote

Hoorn, niet echt bij elkaar in de buurt dus. Wil hem wel opsturen? Vraag ik alleen wel de verzendkosten..

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Gezocht: Moeders voor Moeders wikkeldeken/doek #10038191 Quote

Kom

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Gezocht: Moeders voor Moeders wikkeldeken/doek #10038190 Quote

Ik heb er ook een voor je!

Waar oom je vandaan?

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Tweede naam, hulp gevraagd! #10033646 Quote

Bente..

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Korte hevige bloeding #5719833 Quote

Hoi,

Ik heb ook een heleboel bloed verloren aan het begin van mijn zwangerschap. Ook ik dacht dat het foute boel was maar niets was minder waar. Als je geen krampen hebt en het bloedverlies is gestopt hoeft het bloedverlies niets ergs te betekenen. Ik heb meerdere keren bloedverlies gehad maar ben nu inmiddels toch echt ruim 16 weken.

Probeer erin te blijven geloven, hoe moeilijk dat ook lijkt..

Groet Dee

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Wie heeft ervaring met een zomerbaby? #5717689 Quote

Hi, hier ook een zomer kindje. Ze zeggen altijd een laagje meer aandoen bij het kindje dan je zelf doet, natuurlijk wel goed in de gaten houden of je kindje het niet te warm of te koud heeft.

Een handige manier om te achterhalen of je kindje het niet te warm of te koud heeft, is door zijn of haar nekje te voelen. Voelt het nekje warm aan? Dan is je baby goed op temperatuur. Als het nekje koud aanvoelt is het kindje te koud aangekleed en kun je hem of haar het beste een extra laagje kleding aantrekken. Als het nekje heet en vochtig aanvoelt heeft je kindje het waarschijnlijk te warm en kun je het beste een laagje kleding uittrekken.

En dan is ieder kindje anders dus alles zeker weten doe je nooit. Ik zou gewoon van alles wat maar niet te veel aanschaffen. Je kan altijd bijhalen.

Fijne zomer alvast :-)!

Dee02082017
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus 2017 #5717107 Quote

Hi Esther,

Ik heb het idee dat voor zover hij het begrijpt hij het wel heel leuk vindt. De baby heeft al heen wat kusjes en aaitjes gehad laten we maar zeggen :-). Ik ben 2 augustus uitgerekend.

Hoe is het verder met alle aanstaande mama’s? Hoe gaat het met de kwaaltjes? En hoe veel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Groet Dee