aug2012

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend in september 2015 #4514797 Quote

Hier nog een zwangere, mocht alles goed gaan dan krijgen wij ons 2de wonder begin september.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger!!!?? #4514795 Quote

Ben ik het helemaal mee eens, er staat weer een hoop te gebeuren. Mijn kleine meisje word grote zus. Zij is van 20 augustus en uitgerekend ben ik op 5 september. Dus zal er allemaal om hangen gaan of ons schatje 2 is als de kleine geboren word.
    Ik ben dus nu 7wkn en 4dgn, volgens laatste menstruatie. Ook wij zullen nog even wachten met vertellen tot na de 12weken echo. 2 feb eerste gedeelte combinatietest en de eerste echo, zin in!
    Hoop veel met jullie te kunnen delen.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger!!!?? #4514704 Quote

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! Goed voorgevoel heb je hoor.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Jeeej! Zwanger van ons eerste kindje! #4514523 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb nog geen datum voor mijn echo, morgen wel naar vk.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuw hier! #4512120 Quote

Het is idd ff wennen zo maar lijkt hier op het moment wel rustig. Zal eens een kijkjenemen op t kletstopic.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Aanschaf uitzet en verzorgingsmiddelen #4512119 Quote

Ik heb bij de aldi de billendoekjes vandaan voor in de luiertas. Die heeft namelijk een harde platis sluiting. Drogen de doekjes minder hard uit.
    Ik had 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 voor de bevalling al in huis. Qua merk t is net wat je prettig vind. Gebruikte in het begin etos eigen luiers en kruidvat. Je verschoond je kindje toch geregeld die eerste tijd. Nu gebruik ik acitvit van pampers overdag en snachts baby dry van pampers. De billendoekjes gewoon etos eigen merk. Krijg je nog babyzegels ook.

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuw hier! #4512069 Quote

@ supertje, ja weer leuk om terug te zijn en helemaal om een oude bekende tegen te komen.

Ik zie dat het nu wel ff anders gaat, niet meer een eigen discussie starten, maar alles onder 1. Klopt dat?

aug2012
    Bijdrager
    In reactie op: Wenser en Bosbesje #4511131 Quote

Idd pxtd zij was al jaren bezig.. Leuk om jullie weer gesproken te hebben en ook jij supertje, jij bent dus als 1 van de weinige nog niet voorzien van een plakker? Nou meid ik hoop voor jou dat je ons snel mag volgen.
    Ook ik hoop dat ik voor de 2de niet zo lang hoef te wachten en hopen. Maar de tijd zal het leren. Eerst wil ik in december eindelijk weer eens een borrel drinken met mijn verjaardag en dan als verjaardagkado aan mijzelf gaat de pil de deur uit en dan zien we wel wat de toekomst brengen gaat.
    Ik wens jullie nogmaals al het goeds toe! En supertje wie weet spreken wij elkaar snel weer op het andere forum.. Maar voor jou hoop ik het stiekem niet..