Nadine2

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nadine2
    Lid
    In reactie op: ik kom er ook bij ! #4507542 Quote

Kim dankjewel! Het is voor mij nummer drie mijn jongste is 4 en de oudste is 7. Ik had gisteren zooo een opgezette buik gelukkig was dat vanmorgen weer over denk dat me darmen van streek zijn?? Herkennen jullie dat? Verder eigenlijk geen klachten…

Nanda ook bedankt dat kletsen gaat zeker lukken haha.

Nadine2
    Lid
    In reactie op: sporten jullie nog? #4507556 Quote

Oke verschillende meningen dus, ik ga idd niet gek doen maar wil toch blijven sporten voel me daar heel lekker bij. Misschien heel stom maar maak me nu al zorgen over de extra kilos…

Succes allemaal

x nadine

Nadine2
    Lid
    In reactie op: Baf, daar is de vermoeidheid! #4507557 Quote

Ahh meid vervelend voor je, maar aan de andere kant misschien stiekem toch wel fijn zo weet je dat het goed gaat (denk ik haha).

Wanneer ben jij uitgerekend? ik heb nog geen last van vermoeidheid maar neem eigenlijk goed me rust door de dag heen.

Misselijkheid heb ik nooit echt last van tijdens mijn zwangerschappen vooral vreetbuien juist haha.

sterkte meid!

Nadine2
    Lid
    In reactie op: Baf, daar is de vermoeidheid! #4507565 Quote

Ah dan schelen we niet heel veel ik ben 14 oct uitgerekend. Ik heb een hele regelmatige cyclus dus denk dat het bij mij wel klopt.

Heb jij al een afspraak bij de verloskundige? Omdat het mijn derde is heb ik eigenlijk helemaal geen haast heb zoiets van weet precies wat ze gaat zeggen. Vond t vaak beetje zinloos behalve de echo’s en het luisteren naar het hartje dan.

Nadine2
    Lid
    In reactie op: als eerste.. #4507530 Quote

Gefelicteerd een fijne zwangerschap toegewenst X

Nadine2
    Lid
    In reactie op: ik mag me ook melden #4507531 Quote

Jij ook van harte gefelicteerd!

Nadine2
    Lid
    In reactie op: hoera!!! #4507532 Quote

gefelicteerd, wat leuk een 4 wondertje!

x nadine

Nadine2
    Lid
    In reactie op: Waar komt iedereen vandaan deel 2!!!!!!! #4101482 Quote

Marjolein je bent niet de enige hoor haha!

Ik kom uit Amsterdam!

Liefs Nadine