itk

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • itk
    Lid
    In reactie op: fb #4508067 Quote

hey allemaal

als je lid wil worden van de fb site moet je even Yvonne Hofstede Rotmans toevoegen zei kan je weer aanmelden voor de september mama’s site op fb 😀

itk
    Lid
    In reactie op: Help #4508013 Quote

als ik de namen hardop lees dan vind ik Demi en Renzo het mooist als ik eerlijk ben 😀

is moeilijk he! onze meisjesnaam staat als vast maar een jongensnaam vind ik ontzettend moeilijk omdat de namen die ik mooi vind al gegeven zijn aan onze zonen 🙂

heel veel succes met kiezen 😀

groetjes!!!

poe wat vervelend voor je zeg!! kan me voorstellen dat je woest bent! maar weet je ik zou er zo goed als niks over zeggen tegenover je man en of schoonouders. want het is en blijft een ongelovelijk mooi wonder dat er een mensje in je buik zit! ook vind ik dat je schoonouders zich niet moeten aanstellen en dat ze dat eens goed moeten inzien. spontaan zwanger worden is een geschenk en niet iets wat je even aan de kant zet. ik denk dat je vriend door zijn ouders compleet in de war is en dat hij eerder idd overgehaald word om et niet leuk te vinden door zijn ouders en dat hij het ook even niet meer weet in de zin van voor wie moet ik nu kiezen?
    ik denk dat wanneer jou buik gaat groeien en hij de kleine schopjes gaat voelen hij er pas achter komt hoe bijzonder en mooi het is. geef hem de tijd om het ook goed te beseffen ik denk dat hij dan wel zijn ouder op de plek kan zetten! komt vast goed hoor! ik zou et niet al te groot maken want tis al belachelijk dat die mensen er sowieso al wat van mogen vinden. julie moeten straks samen zorgen voor jullie kind niet hun! dat moet je vriend ook wel begrijpen.

ik wens je in ieder geval een geweldige zwangerschap!!! en GEFELICITEERD!!! ik vind et bijzonder dat je et spontaan mag meemaken!

liefs

itk
    Lid
    In reactie op: uitgerekende datum en vk bezoek #4507856 Quote

Laurie: 1sept/14januari controle gyn
    itkw: 2sept/ 28 febr hartje luisteren en echo zkh
    Moedervaneenjongen : 8 sept/ 30 jan intake gesprek vk
    Tijmen2011: 11 sept./ 19 febr intake en echo vk.

itk
    Lid
    In reactie op: Moeilijk realistisch te blijven. #4507854 Quote

ooowat leuk!!! GEFELICITEERD!!!! geniet ervan zeg! heel bijzonder!!!

liefs itkw

itk
    Lid
    In reactie op: Tussen hoop en vrees #4507567 Quote

hey moniekkie

hoe gaat het nu met je?
    inmiddels natuurlijk een aantal echo’s verder 🙂
    heb je nog veel last van de kwaaltjes?

liefs

itk
    Lid
    In reactie op: Moeilijk realistisch te blijven. #4507566 Quote

hallo rikketik

wat spannend allemaal zeg! en indd het zou maar een nieuwe zwangerschap zijn! maar weet je ik denk dat je vooral moet denken als het niet zo is dan is het niet erg dan kun je alsnog hopelijk snel zwanger worden als je dat graag wilt 🙂 ik wens je in ieder geval heel veel sterkte na je miskraam das natuurlijk niet niks maar ook heel veel geluk in de toekomst!!! dat er een mooi mensje in je mag groeien 😀 liefs

itk
    Lid
    In reactie op: Zwanger en zooooo onzeker #4507483 Quote

hallo Sabine,

Gefeliciteerd met je zwangerschap 😀 geweldig gevoel he!
    ik heb bij mijn eerste zwangerschap eerst de dokter gebeld voor alle info. en met een week of 6 kun je al een verloskundige bellen voor een eerste afspraak. wat spannend allemaal he 😀 roken en drinken is idd zeker niet verstandig. ik zou in het ergste geval gewoon de gene die et feestje geeft vertellen dat je zwanger bent en dat ze als je bv wijn drinkt ze stieken dubbelfris of appelsap in je glas wilt doen. ook kun je zeggen dat je antibioticakuur hebt voor bv blaasontsteking. alvast een hele leuke zwangerschap gewenst 😀 😀 😀