Tilly2

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Tilly2
    Lid
    In reactie op: Wat zeggen jullie kleintjes al? #4362784 Quote

Hoi, Hier eentje van 18 -10 en ook al aan het kletsen. papa denk al zo’n 1,5 maand en poes volgde vrij snel, ook bah en Bo(hond) hoor ik soms al. De bewuste momenten dan. Mama wil maar niet lukken…haha

Verder loopt ze al langs de tafels, pakt/stapt over van bank naar salontafel en loopt nu net achter een loopkarretje. Verder klitmt en klautert ze het liefst overal op/onder. Moet opletten van de week stond ze al op trede 2 van de trap!

Ze heeft nog 2 slaapje van ong 1 to 1,5u op de dag en eet nu steeds meer met ons mee. Laatste fles geven we al minder cc en daar slaapt ze prima op.

Ben ook super trotse mama! Leuk he dat ze nu zo snel gaan. Maar aan de andere kant: Oh my god, ze worden al bijna 1, wat gaat de tijd snel!

groetjes

Tilly2
    Lid
    In reactie op: Zitten? #4350383 Quote

haha dan gaat het nu beginnen, maakt je borst maar nat. Vanaf dat die van mij zelf kon gaan zitten, zit ze in een stroomversnelling niet op lijkt te houden…. Denk dat ik op het kdv ook een hoop mis, maar het is niet anders. Extra genieten van je momenten thuis, ook al glipt er zelfs dan nog wel eens iets tussen door 🙂

Tilly2
    Lid
    In reactie op: Hoe is het met de oktober mamas #4347065 Quote

Dan zal ik me ook maar weer eens melden ;). Julie is nu ruim 8,5 maand(18-10-2010)en is sinds onze vakantie begin juni als een speer gegaan. Voor we gingen kon ze al wel goed zitten een beetje schuiven, toen we terug kwamen kon ze vanuit lig gaan zitten en meteen kruipen, super snel en grappig. Ze gaat super snel op een knie, het ander been gebruikt ze als afzet. het echt kruipen bewaart ze voor kleine stukjes. En niet kort daarna heeft mevrouw het optrekken ontdekt en loopt nu langs de spijlen van haar bedje of box. Als we haar handjes pakken gaat ze meteen staan en wil ze lopen, ze heeft het stappen dan ook goed door. Qua eten en drinken gaat het ook allemaal wel goed. 8u bordje pap/thee(tuitbeker), tussendoor wat fruit en rond half 1 een boterham en 120 cc, tussendoor weer drinken(maar net wat voorhanden is, drinkt alles) en een soepstengel of liga en rond 5u groente en yoghurt na. Soms geef ik yoghurt uit zo’n oefenbeker, gaat best goed. om 8u laatste papfles en dan naar bed, vroege vogel is rond half 7 wel weer wakker, doet vaak het laatste uurtje nog bij ons in bed en doordeweeks maakt het niet uit.

Verder is ze supervrolijk en een allemansvriend en ben ik supertrots op mijn meisje. Volg. wk weer een x CB, ben benieuwd wat ze allemaal weer te zeggen hebben. Leuk om weer even te lezen hoe het met alle baby’s gaat!

gr.Tillie

Tilly2
    Lid
    In reactie op: sprong???? #4319516 Quote

same here,mijn meisje is vandaag 7 maanden en ik heb het idee dat we al 4 weken aan de gang zijn……hangerig, ’s nachts zeer slecht slapen enz. ze kan sinds een week of 2,5 zelf zitten en ook echt een half uur zelf bijven zitten, maar rolleboll op rug en buik wat eerder leuk was is nu uit den boze voor madame! eerst dachten wij ook tandjes, maar die zie nu nog steeds niet verschijnen. heb ook het idee dat ze veel te veel wil,maar niet lukt. begin het wel een beetje beu te worden hoor, wil mijn altijd vrolijke, ’s nachts lief slapende meisje terug 🙂

Tilly2
    Lid
    In reactie op: tips voor schrale wangetjes? #4271150 Quote

misschien die ‘wonder’ olie die ze ook aanraden voor alles, wondjes, littekens, droge huid, striae…..

kan ff niet op de naam komen.

succes

Tilly2
    Lid
    In reactie op: tips voor schrale wangetjes? #4271174 Quote

bio oil heet het 😉

Tilly2
    Lid
    In reactie op: Hoe groot/klein zijn ze al/nog??? #4269158 Quote

mijn meisje is nu 4 maanden en was 1 wk geleden bij CB 62 cm en 6300gram, zal nu dus wel zo rond de 6,5kilo zitten. Kleertjesmaat is nu echt 62. Ze heeft heerlijke volle babywangetje(vind ik), maar een hoop mensen zeggen over haar oh wat is ze groot, flinke meid. Terwijl ze gewoon op het gemiddelde zit van de grafiek…?! Maar de meeste mensne om ons heen zijn alleen kindjes gewend die best te vroeg geboren zijn en die hadden ook niet zo veel babyspek en denk dat ze haar daarmee vergelijken.

Ach ja, ik weet dat ze het goed doet dus laat maar kletsen

Tilly2
    Lid
    In reactie op: 9 maandenbeurs #4266569 Quote

pendelbus?? aanrader voor de volgende x. auto in arena parkeren daar kaartje kopen voor metro. Metro is 5 minuten en dan nog 5 minuutjes lopen. Kosten voor heel de dag parkeren en metro €8,-!!!
    op de terugweg hadden wij ook nog een gratis ritje met de auto. We liepen buiten en daar riepen ze “gratis naar station met auto”. Wij geloofde het niet, want niks is gratis… Toch ingestapt en ons afgevraagd waar dat addertje toch zat. Stappen we uit staat er loeigroot op die auto. prenatal pregnant women pendelservice……beetje jammer als je al je zwangerschapskilo’s net kwijt bent whahaha, Overigens heeft meneer ons helemaal naar Arena terug gereden, Super!

Oh back to topic: leuk boxkleed en 2 pakken melkpoeder en wat spulletjes van difrax. Dit is nu de 2 x dat ik geweest ben, maar ik heb het nu wel gezien. Vind het veel te druk….