Prulleke3

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: nod weer bovenaan #4508253 Quote

Hè wat balen!! Vooral als je dus nog niet ongesteld bent geworden en dan maar aan het ‘wachten’ bent!

Heel veel succes! Ik volg je!

In reactie op: nod weer bovenaan #4508251 Quote

Hoi Supertje,

ben je al 2 dagen over tijd??? Zie dat je NOD eigenlijk maandag was en dat je vannacht nog hebt gereageerd, maar niet om je datum te veranderen!

Ik duim voor je!!

Groetjes,

In reactie op: Na de echo helaas geen jubelstemming…. #4508115 Quote

Hoi mama4e,

allereerst, wat ontzettend vervelend als je voor zo’n feit komt te staan, bah, je wilt zo graag een ‘gewone/goede’ echo hebben.

Mag ik je wat vragen: hoe lang duurde jouw laatste cyclus? Je hebt namelijk, normaal gesproken, ongeveer 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt je eisprong en niet in het midden van je cyclus (zoals veel vrouwen denken).

In reactie op: beslissing genomen #4508073 Quote

Hoi Petra,

nee, ik heb geen facebook-account. En volgens mij kan het dan niet.

Succes, het is iedere keer weer spannend!

Groetjes,

In reactie op: beslissing genomen #4508002 Quote

Hoi Petra,

spannend!! Hoe is het met Yara? Snapte ze het een beetje toen ze jarig was? Eva vond het heel erg leuk, maar goed ….. zij was dan ook al minstens een week helemaal gek gemaakt door haar grote zus en broer, hihihihi!!

Ik ben trouwens op dit moment 3 maanden zwanger van ons 4de kindje.

Groetjes,

Prulleke3 (mama-club febr. 2013)

Hoi Sayode,

hoe is het er nu mee? Staan je schoonouders er nog steeds zo negatief tegenover? En je vriend?

Groetjes,

In reactie op: wie helpt ons met een leuke Jongensnaam? #4507979 Quote

Hebben jullie al een kindje/kindjes?
    De naam ‘moet’ ook een beetje bij de andere
    naam/namen passen vind ik.

Mag ik vragen waarom je geen test wilt doen???
    Dat is toch het meest duidelijk?
    Dan weet je ook of je bepaalde dingen moet laten staan (rauwe melk/vlees, alcohol).

Je moet het uiteraard helemaal zelf weten en iedereen doet dat op z’n eigen manier, maar ik snap niet zo heel goed waarom je zou wachten……