Dutchy82

Aangemaakte reacties

• Auteur

Hoihoi,
    Bij van haren hebben ze ook goede schoenen, ik geloof elefanten; is een stukje goedkoper.
    Zelf heb ik voor Thirza laarsjes van van haren gekocht (geloof 30 euro) en een paar sneakertjes van Nike, ook bij van Haren (25 euro).
    Dat vind ik nog te doen.
    Volgens mij is het belangrijkste dat ze nu een goede stevige zool hebben, maar dat ie wel iets moet meegeven.
    Succes!

In reactie op: Kadootjes #4364703 Quote

Wij zijn er uit!
    Heb vandaag een lekkere rieten stoel voor haar gekocht als loungestoel voor aan de salontafel te zitten/voor de tv (niet dat ze er de hele dag voor zit hoor!!!)
    En we gaan een tafeltje en 2 stoeltjes kopen, waar ze lekker aan kan spelen!

In reactie op: Al aan de wandel? #4361620 Quote

Hoihoi,

Hier is al een apie aan de wandel…
    Ze begon vrij vlot met aan de tafel lopen, rond de 7,5 mnd en nu sinds dat ze 10 maanden is loopt ze los en inmiddels is ze ruim 11 maanden en rent z achter me aan als ze dat nodig vindt!

Maar nu al in kasten klimmen? dat klinkt als een echt apie en een slimmerik! Thirza klimt nu de eerste twee treden van de trap op als ik niet oplet (zit gelukkig een tussendeur tussen, maartoch)

Lekker he als ze niet meer constant gedragen willen worden, maar ook lekker zichzelf kunnen voortbewegen; Thirza kan zichzelf nu een stuk beter en langer vermaken, ze is nu uren druk met spelen en heen en weer lopen! Een heerlijkheid om naar te kijken!

Gr. Patricia

In reactie op: anti lekbeker #4361624 Quote

Wij hebben een avent antilekbeker en ik moet zeggen dat ie zo goed als niet lekt!
    Wij hebben ook zo’n Nuby ding, maar daar krijgt ze alleen nog water uit! Die lekken als gekken!
    Gr. Patricia

In reactie op: Hoeveel eten jullie kids? #4340897 Quote

Thirza krijgt

bordje pap (150 cc)
    fruithap (soms op de creche ook nog een beetje melk 120 + 4)
    boterhammetje(1 of 2) met 120+4 melk
    Liga/rijstwafel
    Warm eten en danoontje
    pijama papje 250 cc

Thirza is 9 mnd.
    Ze kruipt, sinds een aantal dagen op handen en knieeen, tijgert en loopt langs de meubels (en als ze één van de katten ziet kan ze ineens een beetje rennen hahaha)

Het broodje tussen de middag is thuis meestal 1 en een paar hapjes van mij, op de creche smeren ze ook 1 boterham voor haar, maar ze pikt van alle kindjes een stukje van de bordjes af…de boef, volgens de leidsters zit ze dan wel aan de 2 boterhammen…

In reactie op: Hoeveel eten jullie kids? #4340898 Quote

Thirza weegt trouwens ruim 9,5 kg (ben vandaag bij het cb geweest ;))

In reactie op: Nog geen tanden! #4340904 Quote

Thirza heeft in 1,5 mnd tijd 7 tanden gekregen….dit was echt een hel voor haar en dit gun ik geen ander kindje! Wel had ze een buikvirus en een luchtweginfectie erbij, dus waar ze het meest last van heeft gehad durf ik niet te zeggen….
    Dit begon bij 5 1/2 maand en met 8 mnd kreeg ze tandje nummer 8 en gelukkig is het nu even rustig!

In reactie op: Wie heeft ervaring met Nutrilon Pepti? #4314258 Quote

Thirza heeft een hele tijd nutrilon pepti gegeten ook ivm koemelkallergie en verborgen reflux.
    Thirza heeft hierbij wel johannesbroodpitmeel gebruikt, maar absoluut geen obstipatie van gehad!
    Ik ben echt zeeeer tevreden over deze voeding; ik had binnen 2 dagen mn vrolijke blije baby terug!
    Succes!