FloortjeB

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD september 2019 #10235027 Quote

Hoi!

ik sluit me deze maand bij jullie aan! Ik heb een mooie regelmatige cyclus van 27 dagen. Afgelopen maand 2 dagen overtijd maar helaas, loos alarm!

dit word ronde 9 voor ons. 26 augustus start mijn cyclus monitoring in bij de gyn. Ben benieuwd wat hier uitkomt. De vorige testen van mij en mijn man waren in orde!

mijn NOD is 12 september.

Duimen voor veel positieve uitslagen deze maand!

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: 5 dagen na nod.. #10234223 Quote

Wat balen! Je wilt of een positieve test in handen hebben of ongesteld worden zodat je door kan naar de volgende ronde.. tenminste dat heb ik altijd, laat het dan maar komen.

ik ook altijd op dag 27 ongesteld heel soms dag 26, ik monitor dit sinds 12 maanden nu bezig met ronde 8. En nu.. 1 dag overtijd, geen positieve test, geen pijn in de buik of rug..

hopelijk testen we over een paar dagen toch nog positief! Ik ben benieuwd, en ga voor jullie duimen!!

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10234032 Quote

@gebruiker10153634 Wauw gefeliciteeeerd!! Ga ervan genieten!:-)

alle andere dames ook van harte! Wat een mooie berichten allemaal!

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233604 Quote

@gebruiker10153634 ja ik baal echt heel hard! Maar we houden moed 🙂

ik loop al een tijdje bij de gyn voor mijn hevige menstruaties. Ik val elke keer flauw de eerste 2 dagen. Het enige wat ze voor me kunnen doen is weer aan de hormonen maar dat is nu geen optie. In overleg hebben we besloten verseld het traject in te gaan om in ieder geval uit te sluiten of er intern geen obstakels zitten. De zaadcellen van mijn man zijn helemaal goed gekeurd en mijn bloed ook. Aankomende maand een cyclus monitoring. Ik ben erg benieuwd!

Wanneer ga jij testen?

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233445 Quote

Wij konden toch niet wachten.. maar helaas de kv2v5 was omo wit. Ik baal echt als een stekker. Aankomende maand een cyclusmonitoring in het ziekenhuis ik ben benieuwd wat hier uit komt. Wij gaan voor nu door naar de volgende ronde. Hopelijk hebben de meeste van jullie die 2 magische streepjes!:-)

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233393 Quote

@Alison whaaaaa wat een super goed nieuws!!! Gefeliciteerd, ga genieten van je zwangerschap👶🏼

Ik durf het nog niet aan, zou morgen Mn menstruatie moeten hebben, ik doe heel erg mijn best om die af te wachten, maar het kost heel veel moeite haha! Ik ben erg bang voor een teleurstelling. Hopelijk blijft het morgen weg en kan ik donderdag een test doen..

@magicOne gefeliciteerd!! Wat heerlijk m een positieve test in handen te hebben, ga er lekker van genieten🙂

liefs!

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233127 Quote

@alison ja heel spannend weer. Wij zitten inmiddels in ronde 8. Elke maand hoop je weer dat je ongesteldheid weg blijft. In welke ronde zitten jullie??

@gebruiker10153634 spannend ook voor jou, laat je de uitslag weten? 🙂

succes allemaal!!

FloortjeB
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233115 Quote

Wat spannend allemaal! 

Over 3 dagen is mijn NOD. Vorige week week menstruatie achtig rug klachten en nu volle/pijnlijke borsten. Verder nergens last van. Als ik woensdag niet ong. Ben geworden ga ik donderdag testen, zo spannend weer! Afgelopen keren voor NOD getest maar dat probeer ik nu uit te stellen.

Hebben jullie al klachten?

succes allemaal:-)!