3e op komst

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Dikke enkels! #4191692 Quote

Mijn handen en voeten zijn de laatste dagen ook dikker geworden. Verder weer heel veel harde buiken vandaag, terwijl ik daar net een paar weken van af was…

groetjes Karin

In reactie op: De zomervakantie?! #4162025 Quote

Wij hebben een voorseizoenplek in Zeeland met de caravan en willen daar t/m juni regelmatig heen gaan. Dan hebben we hoop ik alvast genoeg ‘vakantiegevoel’ gehad, want ik durf eigenlijk niet iets in die laatste weken te boeken. Als het erg heet is zit ik toch het liefste thuis, gezien mijn ervaring met eerdere ‘zomerzwangerschappen’.

In reactie op: de kleine uk gevoeld!! #4160575 Quote

Ja hoor, ik ook al een week! Vooral ’s avonds wat kleine plopjes. Maar een overduidelijk en herkenbaar gevoel. Heel bijzonder weer…..

groetjes Karin (16 w, 2d)

Wij zijn sinds een week of 2 aan de klus. Om de babykamer leeg te maken moest eerst de studeerkamer naar zolder verhuizen. Dat is nu klaar. Nu nog behang afhalen, nieuw behangen, schilderen (ook de meubeltjes) en gordijnen….

groetjes Karin

In reactie op: stilletjes hier #4155565 Quote

Hoi, hier ook vrij rustig. Na de termijnecho is het nu een paar weken wachten op de volgende controle bij de VK. Wat me wel bezighoudt: bij mn vorige zwangerschap kreeg ik halverwege enorm last van spataderen. En nu begon dat alweer bij 12 weken… snel maar van die ‘prachtige’ steunkousen aan laten meten, hopelijk kan ik daarmee veel erger voorkomen! Nog meer a.s. mama’s met deze kwaal?

grtz Karin

Ik loop ook al sinds 11 weken in positiekleding, de randen van mn gewone broeken gingen al aardig knellen. Gelukkig kan ik eea lenen van vriendinnen die pas bevallen zijn en heb ik nog wat kleding van de 1e 2 zwangerschappen. Vooral ’s avonds heb ik al een behoorlijke buik, maar dat komt vast niet alleen door groei van mn baarmoeder…

gr Karin (13 weken + 4 dagen)

In reactie op: Hoofdpijn… #4151712 Quote

hoi, ik had vorige week precies hetzelfde: enorme griepachtige hoofdpijn. Ik kon bijna niet meer functioneren. Na uiteindelijk een dag op bed gelegen te hebben, ging het al snel een stuk beter en was ik er binnen 2 dagen helemaal van af. Waarschijnlijk een virus.

sterkte!

In reactie op: Wat zie je bij 10 weken echo? #4150250 Quote

Ik had de echo met precies 11 weken en toen was alles al goed te zien t/m vingertjes toe. En al druk aan t bewegen.

suc6 en groetjes
    Karin