Duimpje88

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Gepland knutselen, wat een gedoe! #10242533 Quote

Hier ook een ‘probleem’ met gepland knutselen. En dan lukt het niet. 

Net 2 rondes gedaan dmv zelfinseminatie. Maar tot nu toe nog geen positief nieuws. 

Hoelang zijn jullie al zo bezig wilkindje? 

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235548 Quote

Wauw!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 😘😘

Bewijst maar weer dat het gewoon lukt via een spuitje☺️

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235442 Quote

Annesnuffie heb je nog een test gedaan vanmorgen?? 

En mimirosie ik heb je een mailtje gestuurd😀

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235216 Quote

Wat super stoer van je het samen met ze te doen idd! Heb daar ook wel eens over nagedacht mocht ik alleen zijn op een bepaalde leeftijd! 

En idd je hebt soms even ‘vrij’, gewoon lekker tijd voor jezelf! 

Is er al een whatsappgroepje? 

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235183 Quote

Zelfde als mij met de testen. Vorige 2 maanden voelde ik ook duidelijk mijn eisprong. En ik gok dat hij nu snachts is geweest. Sliep heel onrustig. Paar keer wakkerr geweest. 

Ze konden beter een belletje laten rinkelen als het raak is 🙈

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235179 Quote

Ik vind het vooral zenuwslopend als de eisprong er is. En dan het wachten tot nod. ☺️ elke dingetje wat je dan voelt in je buik dan denk ik; zou het?  Maar ja, wachten is het enige wat we kunnen doen 

jaa spuitje alleen al is genoeg idd. ☺️ het slangetje had weinig toegevoegde waarde vond ik. 

Dit is je 3ronde? Vorige rondes ook ovulatietesten gebruikt? Ik heb afgelopen week die van clearblue gebruikt, is was het turen naar de streepjes zat 🙈

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235154 Quote

Dat wachten is zo stom.. ik ging vorige maand sochtends heel snel plassen zodat ik geen tijd had om een test te pakken🙈 

ik duim voor je mee dat je test nog donkerder word. 

Deze keer hebben wij ook 2x gedaan. En ook zonder slangetje. Vorige maand wel met slangetje alleen dat ging niet altijd goed.😔

Duimpje88
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10235140 Quote

Gebruik je geen ovulatie testen? Spannend hoor! 

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad denk ik. Ik had donderdag eind van de middag een smiley op de clear blue test. Dus mag nu 2 weken op het wachtbankje plaats nemen. 

wauw gefeliciteerd gebruiker!! Zwanger worden is idd echt een mindfuck! Dat getuur steeds naar die stomme streepjes. 🧐 

ga je nog een clear blue test doen evt?? Zo jammer dat die altijd zo duur is.