Wenser

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5730636 Quote

En Annemarie, hoe is het met jou????

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5730635 Quote

Gefeliciteerd Sparkle. Heerlijk toch om dat mooie nieuws te mogen melden. Fijn dat het gelukt is, je er de gezondheid, ruimte en mogelijkheden voor hebt. Ik kijk weer erg uit naar de geboorte van mijn neefje over een week of 4. Het blijft toch heerlijk.

Maar ik ben ook net 38 en inderdaad is het goed zo. Af en toe speelt het wat op, en met het uitzoeken van de babyspullen heb ik wel moeten slikken, maar ik denk dat het voor mij en voor ons gezin sowieso beter is. We hebben nu beiden een burn-out gehad in 3 jaar en ik merk dat de balans nog zo fragiel is. Ik gun mijn kindjes ontspannen ouders, en geen overspannen ouders.

H. is net pas door gaan slapen, na 28 maanden, dus dat maakt dat we ons weer kunnen richten op de toekomst ipv overleven. We zijn heel bewust bezig met bijslapen, gezonde voeding, sporten en weinig alcohol, in de hoop ons energielevel naar een gezond niveau te krijgen. Een beetje zon is ook welkom (helaas niet in de meivakantie, las ik net 😉

Ik heb inderdaad mijn diploma gehaald. Een hele opluchting, want wat heb ik daar veel tijd in gestopt. Gelukkig nu achter de rug.

Wel bijzonder supertje dat je nu een ei hebt. Wat fijn ook dat de mirena goed zit. Voel je je er goed bij?

gr. wenser

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5720500 Quote

Ohhhhh wat erg, ineens dacht ik weer aan jullie. Ik heb niks meer laten horen, al zo lang. Geen excuus natuurlijk maar zit bijna continue met mijn neus in de boeken. 9 maart laatste examen en dan hopelijk weer meer tijd. Even kort nu want ik zit op werk ;-(

Annemarie, wat een verdrietig verhaal. Ik hoop dat het inmiddels goed met je gaat. Ik kan niet uit ervaring meespreken, maar het lijkt mij heel zwaar. Zeker als je al zo blij was. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je toch weer snel zwanger mag zijn.

xxx

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5704169 Quote

Nee mijn man heeft geen medicijnen, wel begeleiding. Het gaat beter maar nog niet goed. Idd veel moe, kan nog weinig en een hele dag met de kindjes is echt een opgave. Ja ik kan er nu denk ik wel beter begrip voor opbrengen, ik weet zelf hoe het is.

Ohh mogelijk nog een vierde Sparkle, dat is heel wat om te beslissen. Maar als de oudsten naar school gaan wordt het makkelijker en je man zal ook steeds meer herstellen. Spannende berichten.

Ik ben ook benieuwd naar jou hoor Annemarie!

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5703278 Quote

Supertje,

Tsja wat vliegt de tijd he? 18 jaar bij de gyn, 7 jaar hier op de site. Het is goed om zoiets af te sluiten. Dapper besluit hebben jullie genomen, zeker gezien jullie aller gezondheid. Logisch dat je rouwt om de miskraam, het is niet niks en ook nog zo kort geleden. Misschien dat het zal slijten, maar helemaal weg dat kan volgens mij niet.

Ook ik heb gemengde gevoelens bij de afgelopen jaren. Dolgelukkig en superfijn dat mijn kindjes geboren zijn, maar de weg er naar toe ervaar ik nog steeds als loodzwaar. Heb het gevoel dat vanaf 2008-2014 mijn leven steeds in het teken heeft gestaan van verdriet. En dat kwam allemaal toch een beetje terug nu met die eiceldonatie. Ik herken je woorden: t is goed zo, aan mijn lijf geen polonaise meer. Ik wil me richten op vooruit kijken en genieten. De burn-outs en alle ellende achter ons laten.

Ik blijf nog wel meelezen hoor, maar ik ben hier niet zo veel meer. Maar Annamarie blijven volgen over dit goede nieuws kan ik toch niet laten 😉

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5702622 Quote

Wow wat een mooi nieuws Annemarie. Het kan hoor, niet gelijk beroerd voelen, kan ook per zwangerschap verschillen! Ik duim duim duim. Dan heeft je voorgevoel dus goed gewerkt.

Hou je ons op de hoogte (ook al lees ik hier wel veel minder)?

Hier gaat alles zijn gangetje. Het is erg pittig. Man met burnout (gelukkig iets beter inmiddels), pitte opleiding, genoeg aandacht aan de kindjes waarvan er 1 ook dramatisch slaapt. Ik loop wel op mijn  tandvlees. En dat merk ik ook aan mijn gedrag; het spreekwoordelijke korte lontje. Ik doe er alles aan om op de been te blijven, gezond eten, niet drinken, orthomoleculaire ondersteuning van supplementen. En hoop dat de wind snel over waait.

Maar de kindjes doen het verder goed gelukkig. de oudste in groep 3, leert lezen en rekenen en doet vele ontdekkingen. Er gaan echt luikjes open. De jongste dwarrelt het leven door, is niet snel van zijn stuk, en heeft inmiddels ook ontdekt dat hij een eigen persoontje is. Lekker eigenwijs en steekt regelmatig zijn tong uit als ik m iets verbied (nog geen 2 he….). Maar laat zich gelukkig  nog wel bijsturen.

Ik ga gauw verder.

x

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5701480 Quote

Annemarie inmiddels een paar dagen verder, heb je de inseminatie al gehad?

Ja mijn zus durft nog niet echt te genieten. De afstotingskansen zijn nog reëel en ze moet nog van de medicijnen af met week 12. Blijft spannend. Ze kunnen t niet goed bevatten. Na meer dan 10 jaar te denken nooit zwanger te worden.

Ik zal wel een beetje verwennen ja 😉 maar niet anders als het haar volledig biologische kindje was of bijvoorbeeld van mijn andere zusje (die nog geen kindjes heeft hoor, ze is 7 jaar jonger dan ik en heeft lang opleiding gedaan). Ik denk dat ik dat wel kan scheiden al blijft het toch wel heel speciaal.

Wenser
    Bijdrager
    In reactie op: Esk, Yndew & Wenser #5700084 Quote

Mijn zus is zwanger! Ze hebben een kloppend hartje gezien, alles lijkt goed te gaan. Wow.

Blijft nog even spannend natuurlijk, want het is toch maar pril. Maar een kloppend hartje is altijd wel een belangrijke stap.