Zonnebloem90

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10268505 Quote

Filo Was heeeeel raar weer echo zo te zien!! Toch weer 3 jaar geleden. Heb jij al echo gehad?

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10268447 Quote

Vandaag echo gehad! Hartstikke zwanger. Iets vooruit 8+3. Ongeveer 3 juli uitgerekend. 

Durf nu wel een FB groep aan 🙂 Weet iemand nog de persoon hiervoor. 

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10265978 Quote

En de groep groeit!! Wat leuk. 

Gefeliciteerd allemaal 🥳 En nu het wachten op de 1e echo. 

Ik ben volgende week maandag voor het eerst! Super spannend. We gaan nu naar een andere verloskundige praktijk dan 1e kind. 
    Vooralsnog zijn de symptomen weer terug.. misselijk zonder spugen gelukkig. 

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10264666 Quote

Mayyy Je bent zeker niet de enige! Ik heb gisteren nog getest. Ruim 2 weken na 1e positieve test. Blijf het spannend vinden. Bij mijn 1e zwangerschap kon ik pas genieten na de 20 weken echo. Nog 2 weken wachten tot de 1e echo. Vooral omdat ik niet zoveel merk aan zwanger zijn vind ik ook erg lastig. Behalve dan moe aan eind van de dag en zere borsten haha. Ik heb van de 1e zwangerschap nog een buik overgehouden. Maar merk nu mijn darmen omhoog komen. Dikke opgeblazen buik. Nog meer dan anders 🤣 

Daisjee wauw! Achteraf denk je waarom heb ik niet eerder vitamine geslikt of niet? Van harte gefeliciteerd! We zijn ongeveer even ver 
    Ik zit op 07-07-2020

CarolaW Wat leuk! Is het je 1e kindje? Nog op een leuke manier aangekondigd ?

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10264291 Quote

XSamantha Hahaha Jaaa belachelijk hè. Maar ik heb dus niet zoveel symptomen. Af en toe bevestiging wel fijn denk ik. Twee weken duurt lang. Ik heb er nu 3(4) in totaal gedaan. Had ze nog liggen 🤪

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10264230 Quote

Xsamantha Daarom ik ook niet in een whatsapp groep haha. Daarbij kunnen sommige mensen echt alles delen. Knettergek elke keer meldingen (Jaa ook als je ze uit kan zetten ;)) de FB groep vind ik een goed idee. 

CarolaW Gefeliciteerd!! En Pff wat heftig. Ik snap je angst heel goed. Zelf gelukkig niet meegemaakt. 

Ik heb vandaag nog getest. De streep kwam eerder dan controle streep haha. Nog 2 weken wachten op echo. 

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10263840 Quote

Gebruiker Wat toevallig!! Af en toe twijfel ik wel een beetje haha. Maar bij mijn 1e had ik ook niet zoveel “rare” dingen. Alleen nu een ijzersmaak in mijn mond als ik te lang niks heb gegeten/gedronken 

filo Super duidelijk nu!!! Mijn man geloofde het ook eerst niet. Moest eerst maar dikkere streep worden. Je symptomen had ik ook in die eerste week. Gebeurd een hoop momenteel. Ik denk toch dat ik ff een clearblue haal met weken indicator. Heb ik weer een zekerheid dat het nog steeds goed is. 

Charstrek Gefeliciteerd! Ik hoef nog niet in een appgroep. Wil graag eerst een goede echo.  En misschien dat ik daarna in een FB groep ga kijken. Voelt iets minder persoonlijk dan meteen appgroep 🙈 

Lolth Ook gefeliciteerd. Mooi cadeautje voor je  man  

Zonnebloem90
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10263838 Quote

Maja Ik lees af en toe nog mee met deze groep. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat deze ronde. 
    Ik kan meteen al je opgezochte feitjes in de prullenbak gooien. Wij hebben namelijk niet om de dag gedaan en er zit zelfs langer dan 10 dagen zonder seks tussen haha. 
    Ik moet er zelf niet aan denken om de dag seks 🤣 

Hier mijn “tips”. Ik had op een zondag een positieve evaluatietest. Ik heb alleen op die donderdag seks gehad daarvoor. Op de zondag zelf van de positieve test. 
    Die maandagochtend voelde ik ook mij eisprong en we hebben het avonds nog gedaan. Dus in totaal 3x. En eindelijk vanaf mijn ongesteld tot die donderdag zeg maar niks. Ik slik verder naast foliumzuur vitamine C extra. 
    Maar het hele lastige van zwanger worden is dat het bij iedereen anders gaat. 

Bij mijn 1e kind was ik zwanger na ronde 4. Ik heb die ronde alles los gelaten. Geen testen (voelde mij eisprong). Maar 2x seks gehad die maand en toen ook alles gedaan wat ze niet “aanraden”. Verkeerde standje, meteen plassen, niet blijven liggen, sokken in bed, strakke boxers enz. 😂 Gewoon alcohol gedronken en zalm gegeten tot de positieve test  

Super super makkelijk gezegd natuurlijk wat ik nu ga zeggen. Maar probeer te genieten van de momenten. Niet gaan vergelijken met andere mensen hoe snel die wel niet zwanger waren. Soms helpt het zelf om iets minder op dit forum te zitten dan ben je er misschien toch minder mee bezig (tijdens de ovulatiedagen haha). Laat alle opgezochten feitjes wat ze zijn. 

Ik hoop dat ik niet teveel kumbaja klink. Ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen krijgt.