Elsje2017

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Wat vinden jullie van de naam Tibby of Tibbi? #10251450 Quote

Sorry ik vind het ook een naam voor een huisdier en niet voor een kindje (en straks een volwassene..)

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Volgens mij is deze positief?! #10250272 Quote

Ik zie een licht streepje! Gefeliciteerd!

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Wat voor pijn voel ik? #10250045 Quote

Ik zou de vk ook even bellen, voornamelijk vanwege het lichte roze/rode slijmverlies.

Die steken kunnen wel komen door de indaling.. 

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of indroog streep #10248037 Quote

Ik zie bij beide een heel licht streepje! Spannend! Clearblue digitaal is idd minder gevoelig, dus zou morgen of overmorgen weer testen!

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hulp in de nachten #10247815 Quote

Wat een zak! Sorry maar je bent met zn tweeën als je seks hebt en moet samen daar de consequenties van dragen. Een abortus plegen is niet makkelijk, en als hij het echt niet had gewild, had ie weg moeten gaan. Maar hij is toch ook gelukkig met zn dochter? En met jou? Of heeft hij nog steeds “spijt” dat het kindje er is? Ik vind het tegenover jou maar ook tegenover je dochter niet liefdevol. 

En over de mening van mannen gesproken: mijn man vindt het belachelijk en onaardig hoe je man zich gedraagt. Wat nou afspraak is afspraak? Het gaat toch ook om zijn kind? Of heeft het kind nu ook een andere achternaam? Want ja hij wilde het niet….

Kom voor jezelf en je dochter op hoor meid!!

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Kinkhoestvaccin #10247274 Quote

Ben 31 weken (Ben nu 35 weken). Scheelt een prikje straks voor de kleine en ze is al deels beschermd na de geboorte. Een fijn idee 🙂

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapzak Puckababy #10243985 Quote

Wij hebben ook 11puckababy! Heel blij mee. Als reserve heb ik er 1 van de Hema omdat ze best prijzig zijn.

Elsje2017
    Bijdrager
    In reactie op: Poll: meisjesnaam #10237556 Quote

Suze!!