corine86

Aangemaakte reacties

• Auteur
    Begin van dit jaar in januari dus was ze zindelijk. Ze gaf het helemaal zelf aan dat ze op het potje wilde plassen.
    Ze was dus nog geen twee jaar en in 2 dagen zindelijk.
    We stonden helemaal versteld.
    Ook slaapt ze al een poos in een groot bed.
    Net voordat ze 2 werd ging ze steeds niet slapen in haar ledikantje en het werd zo erg dat ze zelfs ging spugen. We hebben dus net na haar 2de verjaardag een groot bed gekocht en het ging prima. Een speen heeft ze nog heerlijk fijn samen met haar knuffel.
    Ze slaapt zo iedere avond van 19:00 uur tot de volgende ochtend zeker 08:00 uur.
    Een middag slaapje doet ze niet meer want dan slaapt ze ’s avonds om 21:00 uur nog niet.
    Het is een schat van een meid en super genieten. Nu wachten op de 3 kleintjes die we verwachten

In reactie op: help mijn kind durft niet te poepen #4362307 Quote

@trotse mamma van 2,

Onze dochter gebruikt forlax.
    Het is echt gewoon dat ze niet durft te poepen.
    Eerst probeer ik echt heel erg rustig te blijven maar soms rent ze de hele kamer door en gaat ze huilen ik zeg dan ga maar poepen dan gaat de au over.
    Gaat ze weer huilen en soms wordt ik echt wel een beetje boos.
    Gisteren heeft ze 2 keer gepoept daarna had ze weer dunne.
    Vind het zo zielig.
    MIsschien komt het door alles wat er hier thuis gebeurd.
    We verwachten een drieling dus ze weet dat mamma een baby krijgt en alles is nu baby bij haar.
    Ze is zelf ineens ook een baby dus ja je weet neit wat er in dat hoofdje omgaat.
    Zodra je weg gaat heeft ze afleiding en denkt ze er niet aan maar zodra ze thuis is gaat het mis.

In reactie op: Iemand bekend met Emenasafe? #4361899 Quote

Je kunt het gewoon nemen.
    Ik had geen bijwerkingen en je kunt gewoon auto rijden.
    Ik ken iemand die het heel veel heeft gebruikt en de misselijkheid ging niet weg, maar nam idd de scherpe kantjes weg.

In reactie op: 20 weken echo #4361902 Quote

Veel succes!!
    Wij hebben het volgende week al dat is met bijna 19 weken.
    Dit omdat we eendrieling verwachten

In reactie op: niet willen slapen.. hellup.. tips aub #4361466 Quote

Ja, dit is erg vervelend.
    Onze dochter had ook momenten dat ze echt niet wilde gaan slapen.
    Wij namen haar dan ook wel eens tussenin en dan ging ze meestal wel slapen.
    Of we bleven bij haar zitten.
    Misschien is het een fase.

Onze dochter is nu 2 en eenhalf en gaat nog steeds eerst in ons bed en dan leggen we haar over.
    Ik denk dat het snel over is.

Ik dacht eerst nog misschien wil ze een groot bed, maar 16 maanden is wel een beetje vroeg.
    Onze dochter had dat net voor haar tweede verjaardag toen vond ze het ook steeds eng en ging ze spugen.

Nou heel veel succes en hopelijk gaat het snel beter

In reactie op: Vitamine #4359948 Quote

Ik slik helemaal niets.
    Ben zwanger van een drieling en heb expres aan mijn gyn gevraagd of het nodig was om extra vitamine te slikken (had het bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook niet gedaan)
    Mijn gyn zei dat het absoluut niet nodig is als je een gewoon normaal eetpatroon hebt.
    Ik slik dus geen extra vitamine.
    Wel moet ik extra foliumzuur (5mg) en ferrofumeraat slikken

In reactie op: is dit normaal rond de 28 weken #4359561 Quote

Wat ik mij bij staat is dat je op het einde van je zwangerschap eerst elke 3 weken komt dan om de 2 weken en dan iedere week. MIsschien willen ze die groeiecho toch voor de zekerheid doen. Ik zou je geen zorgen maken anders hadden ze je echt wel wat verteld hoor.
    HOu je haaks

In reactie op: Wanneer voelde jullie je kindjes?? #4359313 Quote

Dit is mijn derde zwangerschap.
    Eerste ging mis bij 7 a 8 weken.
    Tweede zwangerschap voelde ik onze dochter bij 19 weken en 2 dagen.
    Nu ben ik 17 weken en ik voel echt wel eens iets, maar ja wat jullie ook zeggen het zijn er 3 en wil ze zo graag voelen.

Spannende tijden allemaal.

Bedankt voor jullie reakties