Facha

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10237042 Quote

Ik ga door na de volgende ronde. Ik vind het niet heel erg want ik was al zo lang op een menstruatie aan het wachten, dat ik het niet erg vind dat ik vandaag ongi ben geworden. Ik weet dat me lichaam nu weer in orde is na mijn miskraam. Miskraam opgewekt in mei, toen moest ik wachten op een menstruatie die kwam maar niet omdat er nog weefsel zat dus heb ik in juli curettage gehad. Nu kunnen we weer met een gerust gevoel verder. 

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Iemand ervaring met ovulatietesten van 2besure? #10236843 Quote

Ik heb ze gebruikt en was meteen de eerste ronde met de testen zwanger.

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10236041 Quote

Ik had mijn NOD op 19augustus gezet maar ik weet niet echt zeker wanneer die zou zijn 🤔 Ik heb 22juli helaas een curettage gehad, er moest nog weefsel weg gehaald worden van mijn miskraam in mei 😓 dus het duurd allemaal lekker lang. Aan de ene kant zou ik blij zijn met een menstruatie want dan weet ik dat me lichaam weer beetje in orde is, maar aan de andere kant zou ik ook wel weer meteen zwanger willen zijn ook al raden ze dat af. Ik denk dat ik dat ik gewoon afwacht en niet ga testen. Ik voel me ook niet gek of zo…

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229803 Quote

Voor de gene met een positieve test; Gefeliciteerdddd 🥰

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228015 Quote

@LieveSam, ik voel me nu ook erg onzeker. Afgelopen 3 á 4 maanden zo in onzekerheid gezeten en zoveel moeten “afwachten” elke keer. En dan alsnog een curettage moeten ondergaan. Ik ben blij dat het nu achter de rug is. En we weer verder kunnen. 

Precies een week geleden had ik de curettage, vandaag een ovulatie test gedaan en het 2e streepje is al ietsjes zichtbaar dus ik blijf aankomende dagen door testen en kijken of die oploopt. Ik heb namelijk geen idee of mijn lichaam nog in de war is of weer op het goede pad is 😅

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10227983 Quote

Hoi hoi,

Volgens mij was er ergens al een topic van augustus. Maar ik zet de mijne ook hierbij.

Ik weet niet precies wanneer mn NOD zou zijn want ik heb vorige week helaas een curettage gehad. En ik lees dat ze die eerste dag als “menstruatie” tellen.

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD augustus 2019 #10227500 Quote

NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje

NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje

NOD 9 augustus -mamaloe- 32 jaar- ronde 2- 2e kindje 

NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e na miskraam) – 3 kindje

NOD 23 Augustus – MamaMD – 28 jaar – ronde 8 – 2e kindje

NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD augustus 2019 #10227484 Quote

Hoi allemaal.

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. En hoelang mijn cyclus zou zijn nu, want ik heb maandag helaas een curettage gehad. Ik lees veel dat ze dan die eerste dag als “menstruatie” te tellen. Dus ik zet mijn NOD op +- 19 augustus.

NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje

NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje

NOD 9 augustus -mamaloe- 32 jaar- ronde 2- 2e kindje 

NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e na miskraam) – 3 kindje

NOD 23 Augustus – MamaMD – 28 jaar – ronde 8 – 2e kindje

NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje