Facha

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Facha
    Bijdrager
    In reactie op: 6 weken zwanger en zo beroerd 😞 #10251714 Quote

Goh wat vervelend wat mij helpt is nog voor dat je naar het gaat wat eten . Met duizeligheid heb ik ook daar weet ik niets op luchtje scheppen helpt bij mij ook vaak . Succes

Dankje voor je tip. Ik doe sochtend indd al de achterdeur open als ik de brood en fruit maak voor de kids. En ga dan ff op een krukje er bij zitten. Totaal niet handig mja het helpt wel 😅 Vraag het vrijdag ook wel ff aan de verloskundige. Ik weet dat ik vroeger vaak ook een lager HB gehalte had misshien dat ze daar ff op kunnen prikken

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10251546 Quote

Hier is de misselijkheid ook begonnen 🤢 Ik heb het s’avonds en s’ochtends als ik in bed lig. En als ik opsta ben ik ook heel erg duizelig, vanmorgen bijna flauw gevallen. Heb toen als ontbijt een suikerklontje genomen. En daarna zittend het brood voor de kids klaar gemaakt 😓 Daarna ging het wel weer wat beter. Maar ik heb heel de dag door zo’n bleh gevoel. 

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10249316 Quote

Hoe zit het eigenlijk met jullie symptomen? Ik heb er weinig.. Savonda beetje misselijk en een opblazen buik en af en toe boeren haha. Geen mega pijnlijke borsten etc.. Is dat eig ook niet vreemd? Natuurlijk heel pril zwanger. Vraag me ook echt af hoelang trouwens haha. Cb zei maandag 1 tot 2 weken.

Ik heb echt bijna nergens last van. Alleen savond in bed wat last van misselijkheid en maagzuur.

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10249061 Quote

@PatriesN, Ohh wat fijn voor je! Gefeliciteerd ☺️ Ik zit ook ong rond die datum en 11 okt heb ik een vroege echo. 

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10248038 Quote

Hoi allemaal,

Ik sluit me ook aan heb afgelopen donderdag positief getest. Volgens mij berekening zou ik rond 29mei uitgerekend zijn. Ik heb 11 okt mijn eerste echo.

Dit word ons 3e kindje ☺️

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD september 2019 #10247262 Quote

PatriesN Dankjewel ☺️ Hoe gaat het nu met jou? 

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD september 2019 #10247227 Quote

Dankje Vaalshkiee, ja wel een beetje ik heb best een opgezette buik. Denk me darmen. Maar soms twijfelde ik omdat ik nu nog geen last heb van me borsten. Maar dat zal nog wel komen 😅

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: NOD september 2019 #10247224 Quote

Hoi dames,

Gister was mijn NOD. Heb nu net 5min geleden een test gedaan samen met mijn man. En hij werd meteen positief! Oh ik ben zo blij en begon meteen te huilen omdat ik ook bang werd omdat ik in mei een miskraam heb gehad en dat heeft allemaal zo lang geduurd met een curretage in juli als gevolg.

Dus ik hoop zo dat het nu wel goed gaat, dit word ons derde kindje 🙏🏼😍