Facha

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Facha
    Bijdrager
    In reactie op: kiezen achternaam, what to do? #10158013 Quote

Mijn kinderen hebben mijn achternaam(moeder) en dit had eigenlijk wel meerdere redenen. Maar idd het blijft jullie keuze maar zal wel moeilijk worden als jullie allebei wat anders willen. Succes

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Eczeem en zwanger #10157876 Quote

Hoi,

Ik heb vorige week triamcinolon van de huisarts gekregen. heb toen wel gevraagd of het geen kwaad kon omdat wij proberen zwanger te raken. Toen zei ze dat het geen kwaad kon zolang je het niet te lang overdreven gaat gebruiken. 

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Herstel keizersnede, ervaringen? #10157738 Quote

Hoi hoi,

Ik heb bij mijn oudste een spoedkeizersnede gehad omdat ze ook met haar voetjes na beneden lag.

Ik woonde toen der tijd nog bij mijn ouders thuis dus qua huishouden hoefde ik niks te doen. Ik had wel erg last van mijn litteken en nu soms nog terwijl het al 8 jaar geleden is. Soms heb ik wat steken als het erg koud is of als ik een broek aan heb die er precies op drukt dan krijg ik er last van. En het is nog steeds gevoelloos als ik het aanraak. 

Daarna heb ik nog een normale bevalling gehad en was ik wel bang dat het zou scheuren ofzo haha, ik was na ongeveer 6 maanden weer zwanger en dat rade ze eigelijk wel af na een keizersnede. Maar alles is goed gegaan 🤗

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer hadden jullie een 2e?En vraagjes erover #10156563 Quote

Hoii, 

Mijn dochters schelen 15 maanden. Was eigenlijk niet gepland. Ik had ook bij de eerste een spoedkeizersnede gehad dus werd geadviseerd om binnen 1e jaar niet zwanger te raken. Maar heb er geen complicaties aan over gehouden. Het is wel druk 2 van die dametjes haha ze zijn nu 6 en 8 jaar.

En nu proberen we voor een 3e te gaan, zijn vanaf begin januari gestopt met de pil.

Succes met je keuze 😊

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Eisprong of nog niet? #10156416 Quote

Dankjewel ongeduldige.

ik was benieuwd of je ook zulke sympthone kon hebben tijdens de vruchtbare dagen. En niet alleen tijdens de eisprong. Denk dat ik voor de volgende ronde idd ovulatie testen ga kopen.

Oh voor jou ook spannend dus de eerste ronde. Succes 😊

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Eisprong of nog niet? #10156398 Quote

Nee die gebruik ik nog niet. Dit is pas ons eerste ronde. Maar is miss wel een idee om dat na deze evt te gaan gebruiken. 🤗

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Nod februari #10155416 Quote

Hoi hoi, 

mijn nod is 5 februari. Wij zitten in onze eerste ronde dus ben benieuwd. We hebben al 2 dochters van 6 en 8 jaar. Ik voel altijd wel heel goed me eisprong. Maar zit toch te twijfelen of ik ook ovulatietesten ga gebruiken. 

Groetjes 🤗

Facha
    Bijdrager
    In reactie op: Bloedverlies eerste weken #10151241 Quote

Hoi, 

ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik had bij het afvegen wat bloed. Ik was toen wel al iets van 16 weken. Opgenomen in het ziekenhuis, wat testjes afgenomen. Bleek het een blaasontsteking te zijn. Dochter is nu 8 😊

Hoop dat je echo goed is. 🍀