MamaEE

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10117919 Quote

Wat een lekker druk forum! Ik kan het niet bijhouden haha. Een fbgroep zou toch wel fijn zijn, dat volgde ik een stuk beter haha. 

Over alle kwaaltjes: bij mij is het ook heel wisselend. De ene dag veel misselijker en de volgende lijkt er niets aan de hand. Soms ook buikkramp en bloedverlies maar toch echt een mooie echo gehad met 6 weken met zelfs al een kloppend hartje!

wij zijn trouwens allebei 28 en komen uit Rotterdam. We hebben al 2 meisjes van 3 en 1,5 dus het wordt straks heerlijk druk in huis. 

Wij hebben het nu mijn ouders en schoonmoeder verteld. Zij hebben zo meegeleefd na de miskraam. We hebben wel gewacht tot de eerste echo want ik wilde niet dat ze zich net zo’n zorgen zouden maken als wij. Maar zelfs nu met de eerste goede echo blijf ik het spannend vinden. Volgende week vrijdag mogen we weer en dan zou ik 8 weken moeten zijn. 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10117345 Quote

@xEsther wij kwamen er ook met 8 weken achter dat het niet goed zat. Ik had wel alle symptomen maar het bleek een leeg vrachtzakje te zijn. Ik vond het ook best wel zwaar. Je hebt toch al een hele tijd in je hoofd zitten dat er een kleintje komt. Ze noemen het tot 12 weken geloof ik nog een vroege miskraam maar zo voelde het niet! Uiteindelijk 2 weken gewacht op een spontane miskraam maar toen ook om medicijnen gevraagd. Iedere ochtend overgeven terwijl je weet dat het niet goed is was echt geen doen! Gelukkig is het jullie nu ook weer gegund en krijg je snel een goede echo. En heb je een fijne vk. Ik ben altijd blij dat ik gewoon voor geruststelling al even kan bellen. 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10117083 Quote

@sanne1979 haha ja het zal wel even druk worden met met 3 kleintjes maar ik kijk er nu al naar uit haha! En leuk een fbgroep

@Krista wat vervelend voor je van die bloedingen. Ik snap dat je dat ongerust maakt. Ik heb al 3 weken iedere dag bruin bloedverlies (soms wat meer en soms wat minder) en al een paar keer helder rood maar bij de echo was toch alles goed en zelfs al een kloppend hartje. Ik hoop dat jij ook snel goed nieuws hebt! 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10116882 Quote

@sanne1979

Nog gefeliciteerd! Wat leuk een 1 jarige in huis nu. Zijn ze echt geen baby meer hè. Onze oudste is 12 september net 3 geworden en de jongste is nu 1,5. 

@ZonnetjeInHuis

ja het is inderdaad voor het hoede doel haha. Gelukkig heb jij er nog geen last van. Hopelijk blijft dat zo! 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10116591 Quote

Hoi allemaal, 

Gefeliciteerd iedereen! Ik sluit mij ook graag bij jullie aan. Twee weken geleden al een positieve test gehad en ik kom net terug van het ziekenhuis voor de eerste echo. 

Mij heb 29 juli een miskraam gehad na een wat onzekere periode dus ik mocht al snel langs komen. Wat heb ik een stres gehad de afgelopen twee weken! Maar het was een prachtige echo met een klein hartje dat al klopte! 

Ik ben zo vreselijk opgelucht. Nu ergens 6 weken zwanger maar precies kon ze het nog niet meten. Over 2 weken weer een echo. 

Ik ben echt al vreselijk misselijk maar verder voel ik mij best goed. 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090510 Quote

@Tasser spannend zo alleen maar je hebt gelijk als je zo veel lieve mensen om je heen hebt ben je toch niet helemaal alleen. En die hulp kan je altijd goed gebruiken! Wij zijn ook zo blij met opa’s en oma’s die oppassen of soms eens een handje willen helpen! 

Leuk dat jullie de Facebook groep ook leuk vinden. Zoek mij gerust op wanneer je er klaar voor bent en dan voeg ik je toe! 

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090353 Quote

Leuk allemaal! 

Ik heb een geheime groep aangemaakt. Het voordeel is dat niemand kan zien dat je lid bent van deze groep, maar het nadeel is dat je hem dus ook niet kunt vinden via de zoekfunctie. 

Als je graag bij de groep wil, stuur mij dan even een vriendschapsverzoek dan kan ik je uitnodigen voor de groep. 

Je kan mij vinden als Linda van Liempt – de Ruiter

MamaEE
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090321 Quote

@MWH ja dat vind ik ook. En wat makkelijker met de berichtjes. Nu moet ik echt steeds gaan kijken. Vind een melding wel handig. 

Ik kan wel een groep aanmaken maar dat heb ik iemand nodig die ik er aan toe kan voegen als eerste anders lukt het niet. Misschien kan jij (of iemand anders) mij toevoegen (Linda van Liempt – de Ruiter) dan maak ik een groep aan. 

En mijn man moet ook nog steeds wennen. Hij vindt het begin altijd zo onwerkelijk. Nog niets te zien en hij voelt natuurlijk niets ervan haha.