Mamadordt

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Wie helpt mij met de naam #10079055 Quote

Thijs +Bert= Thibert/ Thijbe / Bertijs /Bertis / Bertus 

Dat zijn mijn suggesties 🙂 succes!

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Wie helpt mij met de naam #10078437 Quote

Wat zijn de roepnamen van jullie vaders?

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe spreek je deze naam uit! #10077970 Quote

Ik ken het niet anders dat Skot, sgot en sjot klinkt echt een beetje raar voor mij 😛

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Reden om au pair naar huis te sturen? #10077968 Quote

Wat vervelend en jammer! Ik vind het ook echt alle grenzen overschrijden, hier moet die meid van leren op de harde manier. Ze is simpelweg niet meer te vertrouwen, en je vertrouwd haar immers het meest kostbare wat je hebt toe. Dus helaas, afscheid nemen.

Succes 🙂

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Tweeling, waarvan één overleden.. tips? #10077967 Quote

Wat verdrietig om je kindje te hebben verloren. Ik kan je geen tips geven, maar wil je heel veel sterkte wensen. Breekt mijn moederhart, sterkte en heel veel liefs.

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Trappelzak #10077307 Quote

Als het zo warm is doe ik mijn baby in de trappelzak zonder romper, dat scheelt ook weer een laagje.

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Slaaptekort #10077233 Quote

Ik kan ook erg slecht tegen slaapgebrek en mijn kindje van 14 maanden komt meestal 1-2 keer per nacht en wordt vrolijk om 6 uur wakker.. (Ben nu 29 weken zwanger) Ik ga dan ook maar zo vroeg mogelijk naar bed en probeer op die manier toch genoeg slaap te krijgen…
    Denk dat er niks anders opzit dan de hel uitzitten en wachten op betere tijden 😉
    Wens je er ook veel sterkte en succes mee, hoop dat  het snel beter gaat!

Mamadordt
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8 maanden huilt veel #10077232 Quote

Ik denk ook dat een bezoek aan een osteopaat de moeite van het proberen waard is. Wij hebben er ook goede ervaringen mee met onze baby, al hebben we geen vergelijkbare situatie. Zoek wel eentje die echt met baby’s werkt. Wij hadden een hele fijne in Dordrecht, als je daar info over wilt..

Verder denk ik dat het misschien toch het dieet kan zijn, dat hij een intolerantie krijgt voor iets? Ik weet niet of lactoseintollerantie bijvoorbeeld wat later kan opzetten? Of gluten?

Succes!